Categories: بانک و بیمه

حضور فعال پست بانک ایران در نوزدهمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی صنایع/بازدید رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر از غرفه بانک

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، غرفه پست بانک ایران در روز اول نمایشگاه مورد بازدید فعالان و مهندسان صنایع، مدیران، اساتید، دانشجویان و علاقمندان این حوزه و از جمله دکتر غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، رئیس نوزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و رئیس انجمن حمایت از کسب و کارهای نوین ایران، دکتر پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران و دکتر رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر قرار گرفت و دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به عنوان سخنران، در بعد از ظهر روز دوم کنفرانس حضور خواهد داشت. مشروح گزارش در ادامه ارائه می‌شود:

بازدید دکتر غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی از غرفه پست بانک ایران در نوزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع 

دکتر مهدی غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی، رئیس انجمن کار‌آفرینی کسب و کارهای نوین ایران و رئیس کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع از غرفه پست بانک ایران در کنفرانس مذکور بازدید کرد.
در این بازدید فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی توضیحاتی در خصوص تعاملات و همکارهای پست‌بانک ایران و صندوق توسعه ملی در زمینه اعطای تسهیلات ریالی و ارزی به عاملیت از صندوق و برنامه‌ها و اقدامات بانک در حمایت کسب کارهای دانش بنیان، صنایع و اشتغال پایدار در مناطق روستایی ارائه کرد‌.
دکتر غضنفری ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط پست بانک ایران، بر استمرار و توسعه همکاری‌های دو جانبه در حمایت از توسعه صنایع و کسب کارهای مختلف و اعطای تسهیلات برای رونق تولید تاکید کرد.
شایان ذکر است: پست بانک ایران به عنوان حامی اصلی کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع حضور فعالی در نشست‌ها و نمایشگاه جانبی کنفرانس دارد.
در نمایشگاه مذکور خدمات، توانمندی‌ها و دستاوردهای پست بانک ایران به علاقمندان، فعالان صنایع، اساتید، دانشجویان و بازدید کنندگان ارائه می‌شود.
شایان ذکر است: در این کنفرانس که در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد، دکتر بهزاد شیری مدیر‌عامل پست بانک ایران به عنوان سخنران در بعد از ظهر روز دوم کنفرانس حضور خواهد داشت.

حضور دکتر پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در غرفه پست بانک ایران در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع 

دکتر میرسامان پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در غرفه پست بانک ایران در کنفرانس  بین‌المللی مهندسی صنایع حضور یافت.
در این بازدید فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی توضیحاتی در خصوص تعاملات و همکارهای پست بانک ایران با سازمان ملی بهره‌وری و کسب رتبه برتر توسط بانک در زمینه کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، برنامه‌ها و اقدامات بانک در حمایت کسب کارهای دانش‌بنیان، صنایع و اشتغال پایدار در مناطق روستایی ارائه کرد‌.
در این بازدید دکتر پیشوایی ضمن تبریک کسب رتبه برتر پست بانک ایران در زمینه بهره‌وری در میان بانک‌های کشور‌، از اقدامات صورت گرفته توسط پست بانک ایران در حمایت از توسعه صنایع و کسب کارهای مختلف و اعطای تسهیلات برای رونق تولید تقدیر کرد.

بازدید دکتر رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر از غرفه پست بانک ایران در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع 

دکتر علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر، از غرفه پست بانک ایران در کنفرانس  بین المللی مهندسی صنایع بازدیدکرد.
در این بازدید فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی توضیحاتی در خصوص تعاملات و همکارها‌، برنامه‌ها و اقدامات بانک در حمایت کسب کارهای دانش‌بنیان‌، صنایع و اشتغال پایدار در مناطق روستایی ارائه کرد‌.
در این بازدید دکتر رهایی از اقدامات صورت گرفته توسط پست بانک ایران در حمایت از توسعه صنایع و کسب کارهای مختلف و اعطای تسهیلات برای رونق تولید تقدیر کرد.

فتحنایی

Recent Posts

مراسم پایان دوره آموزش های تئوری و کارورزی کارکنان جدیدالاستخدام صنعت فولاد شادگان برگزار شد

مراسم یاد شده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی…

4 ساعت ago

تجلیل از مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان برگزیده صنایع معدنی

در بیست‌وهشتمین سالروز ملی صنعت‌ومعدن که صبح یکشنبه ۱۰ تیرماه مصادف با روز ملی صنعت…

4 ساعت ago

️مجمع پتروشیمی غدیر برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی غدیر با حضور ۷۹.۴ درصدی سهامداران و با همت…

6 ساعت ago

صنعتگران و معدن‌کاران؛ دو بازوی توسعه و تعالی کشور

ایران اسلامی، بالنده و پیشرو به سمت تعالی و پیشرفت در حال حرکت است و…

7 ساعت ago

احیای منابع مالی ایران در صندوق کیفیت اتحادیه پستی جهانی

مدیرکل دفتر ارتباطات و امور پست بین الملل شرکت ملی پست از احیای بخشی از…

7 ساعت ago

روند پرقدرت توسعه و ارزش‌آفرینی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه

آنچه که شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه را در مقایسه با رقبا متمایز…

7 ساعت ago