مصطفی عطاییپور، با بیان اینکه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران بیشتر بهمنظور بومیسازی و ساخت داخل، بهویژه در زمینه قطعات و تجهیزات، برگزار میشود، تصریح کرد: این جشنواره فرصتی برای شناسایی نیازهای شرکتهای سازنده و دانشبنیان و همچنین انتقال دانش فنی در راستای بومیسازی و ساخت داخل است.
معاون خرید فولاد مبارکه افزود: فولاد مبارکه در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در دو فصل و پنج محور حضور مییابد. فصل اول حول محورهای بومیسازی مواد اولیه مصرفی بر اساس تجهیزات خواهد بود و فصل دوم به توسعه تکنولوژی با محوریت بهرهوری، کاهش مصرف انرژی، مسائل آب، محیطزیست و اقتصاد چرخشی و همچنین تحول دیجیتال و هوشمندسازی اختصاص دارد.
وی همچنین به ارائه دستاوردهای فولاد مبارکه در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: هدف ما انتقال دانش فنی و اشتراکگذاری آن بین شرکتهای فولادی و معدنی و همچنین شناسایی نیازمندیهای فولاد مبارکه در این محورهاست. در این راستا، چند نشست تخصصی نیز برای درسآموختههای پروژههای بومیسازی و انتقال تجربه بهمنظور دستیابی به چشماندازهای برندسازی برگزار خواهد شد.
عطاییپور تأکید کرد: در این نمایشگاه، همه کارشناسان، مدیران و صاحبنظران در حوزههای مختلف از فولاد مبارکه حضور خواهند داشت تا به شکل مؤثری با افراد متخصص و شرکتهای دانشبنیان بحث و تبادلنظر داشته باشیم و به این ترتیب، فرایند بومیسازی و ساخت داخل را توسعه دهیم و سطح دانش فنی خود را ارتقا بخشیم.
مدیر عامل منطقه آزاد ماکو گفت: میزان صادرات کالاهای غیر نفتی از منطقه آزاد ماکو…
بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا ۲۴ دیماه، برای واردات سه گروه کالاهای اساسی…
امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام خودروهای داخلی در بانک ایران زمین فراهم است.
با عنایت به دوره جدید طرح پیشفروش محصولات ایرانخودرو در سال جاری و ثبت نام…
علی امرایی، مدیرعامل شرکت فولاد سنگان در بازدید از پروژه جاده خواف رشتخوار گفت: شرکت…
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در آذرماه به طور کل ۲۳۵ هزار و ۸۹۶…