حضور مؤثر فولاد مبارکه در هفتمین همایش جایزه تعالی نگهداری و مدیریت دارایی ایران

انجمن نگهداری و تعمیرات ایران به‌عنوان رسمی‌ترین مرکز غیرانتفاعی در زمینه نگهداری در کشور، جایزه ملی نگهداری را به‌منظور نهادینه‌سازی مدل تعالی نگهداری با هدف ایجاد فضای لازم برای تشویق بنگاه‌ها و سازمان‌ها برای انجام عملیات خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات و دانش سازمان‌های موفق، بسترسازی و ایجاد فضای رقابتی توأم با خلاقیت و نوآوری، ایجاد زبان مشترک و چارچوب مفهومی در شیوه مدیریت نگهداری سازمان‌های ایرانی و ارائه مدل بومی و توسعه فرهنگ تعالی و آموزش و ترویج مفاهیم سرآمدی نگهداری به مدیران و فعالان این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.
جایزه ملی تعالی نگهداری ایران، فرایندی است که طی آن هر‌سال به برترین سازمان‌های ایرانی حائز شرایط در بخش‌های مختلف (مطابق طبقه‌بندی جایزه) که در زمینه ایجاد، ارتقا و نهادینه‌سازی فرهنگ نگهداری خود فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده‌اند، گواهینامه، تقدیرنامه یا تندیس جایزه نگهداری از طریق همایش اعطا می‌گردد.
این جایزه از سال ۱۳۹۶ تا کنون در بخش‌های ساخت و تولید، خدمات، بخش عمومی و بخش‌های تحقیقاتی به سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور اعطا می‌شود. مدل جایزه ملی تعالی نگهداری توسط انجمن نگهداری و تعمیرات کشور ضمن الگوگیری از مدل‌های تعالی نگهداری و تعمیرات سایر کشورها، طراحی و فرایند ارزیابی شرکت‌ها بر اساس این مدل انجام می‌گردد.
هم‌زمان با برگزاری این مراسم، تعدادی از سازمان‌های برتر تجربیات خود در زمینه تعالی نت را ارائه کردند و در غرفه‌های نمایشگاه این همایش بیش از ۱۰ شرکت داخلی آخرین دستاوردهای خود در زمینه سیستم‌ها و سامانه‌های تعمیر و نگهداری دارایی‌های فیزیکی ویژه بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی را در معرض دید بازدیدکنندگان قراردادند.
در این همایش، شرکت فولاد مبارکه طبق روال سال‌‎های گذشته مشارکت مؤثری داشت و مدیران دفتر فنی نگهداری و تعمیرات و حمل‌ونقل پشتیبانی و جمعی از رؤسا و کارشناسان نواحی تولیدی و پشتیبانی شرکت در این برنامه حضور داشتند و در طی این فرایند به‌عنوان ارزیاب نظام نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی سازمان‌های مختلف با انجمن نت ایران همکاری کردند.
در پایان این برنامه، رضا دراهکی از فولاد مبارکه جزو ارزیابان برتر شناخته شد و سازمان‌های شرکت‌کننده در جایزه گواهینامه، تقدیرنامه و تندیس دریافت کردند.

فتحنایی

Recent Posts

تمدید حکم انتصاب مدیرعامل بیمه نوین

با اعلام رئیس کل بیمه مرکزی، حکم انتصاب حسین کریمخان‌زند به‌عنوان مدیرعامل بیمه نوین تمدید…

4 ساعت ago

جبران خسارت حوادث آسانسور با خدمات آنلاین بیمه معلم

این روزها که آپارتمان‌ها جای خانه‌های ویلایی و یک طبقه را گرفته‌اند، اولین سوال خریداران…

4 ساعت ago

همراهی بیش از ۹۰ درصد از شبکه فروش با بیمه رازی در مسیر جدید

بیش از ۹۰ درصد از شبکه فروش شرکت بیمه رازی در مسیر جدید این شرکت…

4 ساعت ago

بیمه ایران خسارت هواپیمایی وارش را پرداخت کرد

خسارت هواپیمای بویینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی وارش به مبلغ ۱۵۵ میلیارد ریال با…

4 ساعت ago

روزانه ۱۳۰ میلیارد تومان خسارت به مردم پرداخت می کنیم

در حاشیه مراسم اهداء لوح برند محبوب به شرکت سهامی بیمه ایران سید محمد ناصر…

4 ساعت ago

کارآفرین مجوز افزایش سرمایه گرفت

بانک کارآفرین از سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه اولیه خود را دریافت کرد.

4 ساعت ago