Categories: بانک و بیمه

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان سمنان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، مدیر سرپرستی سمنان در ابتدای این بازدید گزارشی از عملکرد استان ارائه داده و مدیرعامل پس از استماع وضعیت عملکرد سرپرستی نکاتی ارزشمند پیرامون بهبود وضعیت موجود مطرح کردند.

دکتر آقادادی برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان و توسعه روابط با نمایندگان و شبکه فروش را امری مهم برشمرد و بر گام نهادن در مسیر استراتژی شرکت به منظور تحقق اهداف کلان بیمه کوثر در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید نمودند.

ایشان ضمن اشاره به میزان فروش و سودآوری بیمه کوثر در سال ۱۴۰۲، ارائه خدمات آنلاین را موضوعی تاثیرگذار در عملکرد شرکت دانسته و این سطح مناسب فروش را ناشی از اتخاذ ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک عنوان نمودند و در ادامه با شنیدن دغدغه ها و مشکلات نمایندگان و همکاران پاسخگوی سوالات آنان بودند.

از دیدگاه وی کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و حذف فرآیندهای طولانی در تشکیل پرونده، کارشناسی و ارزیابی خسارت مهم و حائز اهمیت در بهبود ارائه خدمات به مشتریان است.

دکتر آقادادی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاران و شبکه فروش ابراز امیدواری نمودند با تلاش و همکاری تمامی کارکنان روند رشد و توسعه بیمه کوثر مطابق با برنامه‌ها ادامه دار باشد.

فتحنایی

Recent Posts

بهار ۱۴۰۴ فولاد سرمد شکوفا می‌شود/ زنجیره ارزش فولاد سرمد ابرکوه در آستانه تکمیل

شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه بصورت شرکت سهامی خاص در سال ۹۱ به…

4 ساعت ago

مسائل سیستان و بلوچستان در کارگروهی تخصصی در دولت در حال پیگیری است

پزشکیان گفت: مسائل و چالش‌های استان سیستان و بلوچستان با نگاهی ویژه و در ذیل…

4 ساعت ago

نمایندگان، خط مقدم فروش شرکت‌های بیمه

سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد در مصاحبه اختصاصی به مناسبت روز "سرمد…

5 ساعت ago

بانک سامان قهرمان ششمین دوره مسابقات فوتبال جهانی شرکت‌ها (فیفکو)

تیم فوتسال بانک سامان در ششمین دوره مسابقات فوتبال جهانی شرکت‌ها (فیفکو) که در شهر…

5 ساعت ago

پنج طرح بزرگ عام المنفعه ، مهمترین اقدامات بانک ملی ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی

یکی از رویکردها و سیاست های بانک ملی ایران، اجرای مسئولیت های اجتماعی در سراسر…

5 ساعت ago