به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیر سرپرستی سمنان در ابتدای این بازدید گزارشی از عملکرد استان ارائه داده و مدیرعامل پس از استماع وضعیت عملکرد سرپرستی نکاتی ارزشمند پیرامون بهبود وضعیت موجود مطرح کردند.
دکتر آقادادی برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان و توسعه روابط با نمایندگان و شبکه فروش را امری مهم برشمرد و بر گام نهادن در مسیر استراتژی شرکت به منظور تحقق اهداف کلان بیمه کوثر در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید نمودند.
ایشان ضمن اشاره به میزان فروش و سودآوری بیمه کوثر در سال ۱۴۰۲، ارائه خدمات آنلاین را موضوعی تاثیرگذار در عملکرد شرکت دانسته و این سطح مناسب فروش را ناشی از اتخاذ ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک عنوان نمودند و در ادامه با شنیدن دغدغه ها و مشکلات نمایندگان و همکاران پاسخگوی سوالات آنان بودند.
از دیدگاه وی کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و حذف فرآیندهای طولانی در تشکیل پرونده، کارشناسی و ارزیابی خسارت مهم و حائز اهمیت در بهبود ارائه خدمات به مشتریان است.
دکتر آقادادی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاران و شبکه فروش ابراز امیدواری نمودند با تلاش و همکاری تمامی کارکنان روند رشد و توسعه بیمه کوثر مطابق با برنامهها ادامه دار باشد.
شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه بصورت شرکت سهامی خاص در سال ۹۱ به…
پزشکیان گفت: مسائل و چالشهای استان سیستان و بلوچستان با نگاهی ویژه و در ذیل…
پروژه نورد میلگرد شاخه و کلاف فولاد میبد با چندین مرحله پیشرفت در تعیین پیمانکار…
سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد در مصاحبه اختصاصی به مناسبت روز "سرمد…
تیم فوتسال بانک سامان در ششمین دوره مسابقات فوتبال جهانی شرکتها (فیفکو) که در شهر…
یکی از رویکردها و سیاست های بانک ملی ایران، اجرای مسئولیت های اجتماعی در سراسر…