×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ دی , ۱۴۰۳
حقوق مصرف کننده قربانی حمایت از تولید در فضای انحصاری

به گزارش تجارت گردان به نقل از مجموعه هیدروپارس، این شاخص در هر کشور، متوسطی از ارزش‌ کالاهای صادراتی آن کشور است و تا زمانی که صادراتی از یک بنگاه اقتصادی رخ ندهد، آن بنگاه اقتصادی را نمی توان یک تولید کننده نامید. اگر در یک فضای رقابتی، مشتریان بین المللی حاضر به خرید محصول شما باشند، دیگر انحصارطلبی در تولید و محدودیت در واردات کالا، معنا پیدا نمی کند. الگوهای حمایت از تولید متعالی با هدف اشتغال پایدار، با برنامه هایی همچون انحصار طلبی و حذف فضای رقابتی در تعارض است چرا که با بازشدن فضای اقتصادی کشور و حضور رقبای خارجی شاهد کنار رفتن بخش بزرگی از صنایع وابسته به انحصار خواهیم بود. تولید محصول با کیفیت در کنار ایجاد مزیت رقابتی و همراه با احترام و حمایت از حقوق مصرف کننده میسر می باشد. مدیرعامل گروه صنعتی هیدروپارس با بیان موارد فوق اعلام نمود: این مجموعه همواره خود را متعهد به تولید محصولات با کیفیت بین المللی دانسته و در این راستا علاوه بر حضور موفق در پروژه های ملی، موفق به صادرات محصولات و خدمات مهندسی خود به کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، امارات متحده، کویت و بحرین نیز شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.