×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
حل مشکل نیروی انسانی در کشور نیازمند ارتباط واقعی و عملی دانشگاه با صنعت است

در این مراسم که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان برگزار شد، رئیس هیئت مدیره فولاد کویر گفت: دانشگاه مرجع اصلی برای توسعه توسعه فناوری در صنایع محسوب می شود و چنانچه عزم جدی در صنعت و دانشگاه وجود داشته باشد می‎توان تحولات ویژه ای را در این زمینه رقم زد. 

حسین حسین ‎زاده در ادامه افزود: یکی از مشکلات اصلی این حوزه، عدم ارتباط کیفی و عملی دانشگاه با صنعت، برای برداشتن گام های هدفمند و اساسی جهت عملیاتی نمودن حضور فارغ التحصیلان در صنایع کشور است. 

وی با اشاره به افزایش چشم‎گیر سرعت پیشرفت تکنولوژی در جهان گفت: امروز  استفاده فناوری‌های به روز برای حفظ اصل توسعه پایدار بسیار  تعیین کننده است. 

وی همچنین افزود: یکی از افتخارات فولاد کویر استفاده از تکنولوژی‎های مدرن دنیا در تأسیس کارخانه فرآوری آب و قطع وابستگی به منابع زیرزمینی در تبدیل فاضلاب شهری به آب‌مقطر می شود که این نمونه اعتماد به دانش بومی متخصصان داخلی این مجموعه است. 

رئیس هیئت مدیره فولاد کویر گفت: وجود چندین دانشگاه معتبر از جمله دانشگاه فنی و حرفه‌ای کاشان فرصت مغتنمی برای تأمین نیروی انسانی صنایع منطقه است که فولاد کویر نیز مانند گذشته با برنامه‌ریزی‌های مشترک قطعاً از ظرفیت آنها در پروژه ‌های این شرکت استفاده خواهد کرد. 

در پایان این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه فنی حرفه‌ای کاشان و فولاد کویر با حضور ریاست و معاونین دانشگاه فنی حرفه‌ای کشور برای توسعه همکاری‌ها علمی و عملی طرفین، منعقد شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.