×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
حمایت از اشتغال و توسعه زیرساخت ها؛ مهمترین محور سفرمدیرعامل بانک ملی ایران به هرمزگان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سفر دکتر نجارزاده به استان هرمزگان از چند جنبه قابل توجه است. نخست، تنوع و گستردگی بازدیدها و دیدارها بود به گونه‌ای که می‌توان از این سفر و دیدارهای روی داده در آن با مقامات و مسئولان ارشد استانی به عنوان فصل تازه‌ای در روند توسعه و پیشرفت طرح های زیربنایی و روبنایی استان هرمزگان اشاره کرد.

در این سفر دکتر نجارزاده در بدو ورود به استان هرمزگان با بازدید از طرح «ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب بازیافت شده به صنایع» از نزدیک در جریان پیشبرد این طرح بزرگ قرار گرفت. طرحی که با حمایت ها و پشتیبانی های گسترده بانک ملی ایران از سال گذشته کلید خورد و موجب شد که بعد از دو دهه آلودگی های زیست محیطی در شهر بندرعباس به اتمام برسد و این شهر دارای یک اکوسیستم شهری با استانداردهای مناسب و مطلوب باشد. جنبه دیگر اهمیت این سفر بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از چند کارخانه، واحد تولیدی و صنعتی بزرگ در منطقه گمرک شهید رجایی در شهر بندرعباس و دیدار با مدیران آن ها و نشستن پای درد و دلشان بود که نشان داد حرکت بانک در مسیر تحقق شعار سال، یعنی رشد تولید و مهار تورم است. 

آغاز سفر با ادای احترام به مقام شامخ شهداء

دکتر نجارزاده همزمان با هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به همراه اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و دیگر مدیران ارشد این بانک با حضور در گلزار شهدای شهر بندرعباس بر سر مزار شهدای این شهر حاضر شد و با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

تامین مالی صحیح و کارآمد برای حل معضل فاضلاب بندرعباس

پس از ادای احترام مدیرعامل بانک ملی ایران به شهدای شهر بندرعباس، نخستین برنامه و مقصد دکتر نجارزاده در این سفر، بازدید از  طرح «تصفیه فاضلاب پسماند شهر بندرعباس و تامین آب مورد نیاز صنایع استان» بود که طی آن مدیرعامل، ضمن بازدید از تاسیسات این طرح ، از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن قرار گرفت. وی در جریان بازدید از این طرح دقایقی نیز با مدیرعامل آن بی‌واسطه به گفت‌و‌گو پرداخت و وضعیت پیشبرد طرح را جویا شد. مدیرعامل بانک‌ملی‌ایران گفت: موضوع فاضلاب شهر بندرعباس که طی سالیان گذشته به چالش و معضلی بزرگ درآمده بود، خوشبختانه با تدبیر، همکاری و حمایت مالی بانک‌ملی‌ایران به شکل مطلوبی در حال رفع شدن است و به اعتقاد من مصداق بارز تبدیل یک تهدید به فرصتی ارزشمند است و امیدوارم شاهد این باشیم که این اتفاق در سایر مناطق کشور نیز تحقق یابد و استانهای دیگر می‌توانند ساز و کارهای انجام‌شده در خصوص پساب فاضلاب در بندرعباس را به‌عنوان یک الگوی موفق مورد توجه قرار دهند. دکتر نجارزاده در ادامه افزود: بانک‌ملی‌ایران این آمادگی را دارد که در سایر مناطق‌ که از چالش و بحران فاضلاب رنج می‌برند مطابق با مدل سرمایه‌گذاری در بندرعباس ورود کرده و در آبادانی و حفظ محیط زیست کشور سهیم شود.

 حمایت ویژه از صنعت بانکرینگ 

دومین برنامه روز نخست سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به استان هرمزگان بازدید از بخش های مختلف شرکت «بناگستر کرانه» بود. دکتر نجارزاده با حضور در این شرکت در جهت توسعه روابط و همکاری‌های مشترک از تأسیسات و بخش های مختلف این شرکت دیدن کرد و با مدیرعامل این مجموعه‌ بزرگ به گفت ‌وگو نشست. وی در این دیدار به تشریح ظرفیت ها و قابلیت های بانک ملی ایران پرداخت و گفت: بانک ملی ایران بانک همه مردم ایران است و آمادگی دارد متناسب با نیاز ‏این مجموعه‌ خدمات مالی و بانکی را طراحی و ارائه نماید .وی با بیان این که بانک ملی ایران با تمام توان تلاش می کند در تمامی سطوح در کنار مشتریان خود باشد، افزود: تلاش داریم تا با ارائه خدمات متنوع در پروژه‌های توسعه محور این مجموعه نقش خود را در کمک به پیشبرد صنعت نفت و بانکرینگ کشور به خوبی ایفا کنیم. در این نشست مشترک طالب زارع قائم مقام مدیرعامل شرکت بناگستر کرانه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این شرکت، بر لزوم تقویت همکاری با بانک ملی ایران تاکید کرد.

دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان 

صبح پنج شنبه رئیس شورای هماهنگی بانک های کشور و مدیرعامل بانک ملی ایران که به همراه مسئولان ارشد این بانک به استان هرمزگان سفر بود مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس قرار گرفت و با وی دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر نجارزاده با تشریح این که بانک ملی ایران با حدود یک قرن قدمت و خدمت هم اکنون بیش از ۵۲ میلیون مشتری  و دارای  شبکه وسیع خدمات دهی با حدود ۳ هزار شعبه در اقصی نقاط کشور است، تصریح کرد: این بانک تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه و دولت بکار می برد و در سال گذشته عملکرد مناسبی در بخش تسهیلات خرد داشته است.

نجارزاده در ادامه اضافه کرد: بانک در فعالیت های مالی خود به دنبال کسب سود نیست ولی تلاش دارد تا منابع در اختیار خود را صرف مناطق محروم و توسعه طرح های زیربنایی و عمرانی دولت کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز پس از استماع گزارش مدیر عامل بانک ملی ایران ، ضمن قدردانی از اقدامات دلسوزانه و تلاش های بی وقفه انجام گرفته در راستای ارائه خدمات مطلوب مالی و تسهیلات دهی به آحاد جامعه، به خصوص مناطق محروم کشور و اقشار ضعیف و آسیب دیده، در حوزه خروج از بنگاه داری و مولد سازی دارایی ها گفت: یکی از اقدامات درست و مطلوب  بانک ملی خروج از بنگاه داری است که شایسته است عایدی حاصل از این اقدام صرف مردم شود. وی با بیان این که تامین مالی طرح های زیر ساختی استان و به ویژه طرح تصفیه  فاضلاب شهر بندرعباس توسط بانک ملی اقدامی شایسته و قابل تقدیر و توجه است، گفت: انتظار داریم پرداخت تسهیلات خرد به آحاد جامعه و نیازمندان را در دستور کار قراردهید.

نشست مشترک دکتر نجارزاده با نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان هرمزگان دیدار و گفت‌وگو با جمعی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی بود.  

دکتر نجارزاده با بیان اینکه بانک ملی یک بانک کاملا دولتی است عنوان کرد: ما در بانک ملی به دنبال سودآوری نبوده‌ایم چرا که یک بانک دولتی هستیم و باید در راستای سیاست‌های دولت حرکت نماییم.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی تلاش می‌شود مشکلات استان مورد بررسی و رفع شود گفت: تمامی مسئولان و تصمیم گیران بانک در سفرهای استانی حضور دارند تا با رصد مسائل و مشکلات بهترین خدمات به مردم ارائه شود . 

وی اظهارداشت: بانک ملی در استان هرمزگان موضوع اقتصاد دریامحور را که از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت نیز می‌باشد دنبال می‌کند.

در این نشست احمد مرادی و سیدعبدالکریم هاشمی نخل‌ابراهیمی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت‌های بانک ملی در استان، مسائلی را در راستای حل مشکلات مردم و تولیدکنندگان مطرح کردند.

تاکید مدیرعامل بانک‌ملی‌ایران بر حمایت همه جانبه از شرکای تجاری 

ابوالفضل نجارزاده در نشست با مشتریان، مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان هرمزگان که اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و دیگر مدیران ارشد بانک حضور داشتند، با بیان اینکه  بانک ملی با یک قدمت طولانی و نزدیک به یک قرن در اقتصاد کشور فعالیت دارد، افزود: 

 همه مدیران بانک در سفرهای استانی حضور دارند تا مسائل و مشکلات را در استان رصد و حل و فصل نمایند.

این هم‌اندیشی که با هدف هم‌فکری و بررسی راهکارهای تقویت و گسترش همکاری‌های دو جانبه بین بانک و فعالان اقتصادی استان هرمزگان برگزار شد، هریک از فعالان و مدیران بنگاه های بزرگ اقتصادی استان به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات، مسائل و مشکلات خود در امور خدمات مالی و بانکی پرداختند که از مهمترین آنها می‌توان به تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی  ، ارائه خدمات ارزی ، بازپرداخت تسهیلات اعطایی، پرداخت تسهیلات برای خرید شناور و کشتی، پرداخت تسهیلات به پرسنل شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه، افزایش مبلغ ضمانت نامه، انتشار گواهی خاص، دریافت ضمانت‌نامه، امکان کارت به کارت کردن برای کارت‌های تنخواه و غیره اشاره کرد.

بازدید دکتر نجارزاده از چند شعبه بانک ملی ایران در بندرعباس

مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان هرمزگان با حضور در شعبه گمرک، بلوار دانشگاه و گلشهر از نزدیک در جریان فعالیت های این واحدها قرار گرفت و با بازدید از بخش های مختلف این شعب با کارکنان آن ها دیدار و گفت وگو کرد. دکتر نجارزاده در این بازدیدها ضمن ارائه رهنمودهای لازم، به بیان مسائل و سیاست‌های بانک در سال جاری پرداخت و سپس از نظرات همکاران در خصوص ارائه خدمات به مشتریان آگاه شد و هر یک از همکاران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند. 

دیدار با همکاران ایستگاه پایانی سفر 

برنامه‌های دکتر نجارزاده در سفر به هرمزگان، صرفا حول دیدار با مقامات و همچنین بازدید از پروژه‌های زیرساختی، صنعتی و تولیدی نبود، بلکه به حوزه همکاران و دیدار با آنها نیز توجه ویژه‌ای مبذول شد.

دکتر ابوالفضل نجارزاده به همراه اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد و مسئولان بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان هرمزگان شرکت کرد و  ضمن قدردانی از عملکرد واحدهای صف و ستاد ، یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های سال جاری بانک را گسترش و توسعه تحول دیجیتال و ارائه مطلوب ترین و شایسته ترین خدمات غیرحضوری به مشتریان خواند.

نجارزاده افزود: ما جواب اعتماد مشتریان را باید با خدمت مناسب و اعتماد متقابل بدهیم.

وی در ادامه این همایش ضمن تبیین اهداف و راهبردهای بانک، در مورد موضوعات و سؤالات مطرح شده از سوی کارکنان استان هرمزگان به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداخت .

وی ضمن قدردانی از هم‌افزایی و نقش‌آفرینی مطلوب و مناسب شعب و تمامی واحدهای بانک که در پیشبرد اهداف و راهبردهای بانک در سال جاری مؤثر بودند، با اشاره به دغدغه‌ها و موانع موجود، مهم‌ترین سیاست ها و اولویت‌های جدید بانک را در سال جدید تبیین کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در سفرهای استانی با رویکردی ویژه‌ حضوری فعال و موثر دارد که بی‌شک دستاوردها و تحولات مطلوب و موثری را برای کشور در حوزه ایجاد فرصت های شغلی جدید، افزایش ظرفیت های جدید تولید، رونق تولید، خودکفایی و غیره خلق خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.