Categories: راه و مسکن

حمل و نقل را نمی توان سنتی اداره کرد

وزیر راه و شهرسازی در روز افتتاحیه نمایشگاه حمل و نقل اظهار داشت: حمل و نقل یک صنعت مهم در همه جهان است که باید به آن دقیق پرداخت شود و مشکلات این صنعت باید بخش به بخش حل شود و این وظیفه وزارت راه و شهرسازی است.

وی در ادامه بیان کرد: جهت گیری جدید وزارت راه و شهرسازی به عنوان یک کنشگر مهم و اساسی ما با این صنعت رد دو جنبه مواجه هستیم این صنعت دو ویژگی‌مهم باید داشته باشد.

مهرداد بذرپاش در ادامه اظهار داشت: در بخش صنایع هوایی، زمینی همه به دنبال فناوری شدن این صنعت است که هرچه ما بیشتر فاصله گرفتیم‌از فناوری از دنیا عقب افتاده ایم و نتوانستیم جوابگوی مردم باشیم. وقتی با یک صنعت فناوران مواجه باشیم یعنی این صنعت به دنبال اخذ فناوری است و ما نمی‌توانیم با روش‌های سنتی نمی‌توانیم با دنیا همسو باشیم. ما برای فناور اداره شدن باید چه کاری انجام دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: نمایشگاه نشان می‌دهد که ما در کجای بخش حمل و نقل هستیم و چقدر با جهان فاصله داریم و به دنبال این باشیم که مرز دانش و فناوری را با چه پلنی حل کنیم مگر می‌شود که در یک اتاق دربسته مشکل و حل کرد در مشارکت است که می‌توان مشکلات را حل کرد اشتراکات است که مشکلات را حل می‌کند و پیشرفت در بخش‌های مختلف ایجاد خواهد شد.

وزیر راه درباره دانش بنیان‌ها گفت: وزارت راه و شهرسازی به دنبال همکاری با جوانان و دانش بنیان هستند که فعال و نترس هستند و به دنبال محافظه کاری نیست شاید در عمل نتوانیم محقق کنیم اما دنبال این هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: ویژگی دوم حمل و نقل به دنبال متری مداری هست یعنی مردم مداری که به دنبال خدمت با مردم هستیم و کوچک‌ترین ناراحتی مردم را می‌بینیم و به دنبال مردم پایه بودن صنعت حمل و نقل هستیم و به دنبال مردم‌پایه تر شدن این صنعت هستیم.

دو ویژگی این صنعت فناوری اداره شدن و دو مردم‌پایه بودن است که همواره پای کار بودن تازه دانش بنیان رویش پیدا می‌کند این یک جریان است و ادامه خواهد داشت.

وی در پایان بیان کرد: این رویداد می‌تواند به سمت فناوران تر شدن و مردم‌پایه تر شدن حرکت کند.

فتحنایی

Recent Posts

حضور پررنگ بانک سینا در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…

10 ساعت ago

انتصاب جناب آقای دکتر ظهرابی به سمت معاونت فناوری اطلاعات موسسه اعتباری ملل

دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…

10 ساعت ago

راه‌اندازی سیستم چت آنلاین در بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…

10 ساعت ago

مزایده عمومی املاک مازاد بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بانک مرکزی…

10 ساعت ago

مراسم تکریم سادات در بانک صنعت و معدن

در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…

10 ساعت ago

بهره برداری از سایت جدید بانک ملت همزمان با عید سعید غدیرخم

همزمان با عید سعید غدیرخم، نسخه آزمایشی وب سایت جدید بانک ملت با امکانات ویژه…

10 ساعت ago