Categories: ورزشی

حیدری: بپذیریم پرسپولیس بهتر از استقلال بود

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: درنیمه نخست بازی در بیشتر دقایق شاهد بازی درگیرانه در میانه میدان بودیم و در همین شرایط پرسپولیس یکی دو فرصت خوب از ضربات ایستگاهی به دست آورد. در نیمه نسخت پرس در میانه میدان بسیار شدید بود اما باز پرسپولیس فرصت‌های خوبی ایجاد کرد.

وی افزود: وقتی تیمی بسته بازی می‌کند، راه گل زنی به این تیم شوت از  راه دور است. اگر دقت کنید استقلال در نیمه دوم بازی بسته‌ای ارائه می‌کرد اما با این حال پرسپولیس توانست از روی شوت از راه داور به گل برسد. فضای بین مدافعان استقلال و هافبک‌های این تیم فرصت بسیار خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرده بود که از این فضا برای ایجاد موقیت گل استفاده کنند. همین امر هم کمک کرد مدافعان استقلال دچار اشتباه شوند و روی ریباند تو موفق نباشند و پرسپولیس به گل برسد.

او همچنین گفت: هرچه از زمان بازی گذشت، پرسپولیس به خوبی بازی را مدیریت کرد تا به آنچه می‌خواهد برسد. درست است که تیم حریف تیم در دقایقی از بازی از چهار مهاجم بهره می‌برد اما تعویض‌های گل‌محمدی به تیم خیلی کمک کرد. پرسپولیس هم فوتبال و هم اخلاق را برد. تیم استقلال در دقایقی از بازی که عیسی آل‌کثیر روی زمین افتاده بود، بازی جوانمردانه را رعایت نکرد و صحنه قشنگی را شاهد نبودیم.

وی درباره حواشی و درگیری اواخر بازی هم گفت: در آخر بازی کلی آشوب به پا کردند که در شان باشگاه استقلال نبود. چه بهتر بود تلاش می‌کردند در زمین برنده باشند نه اینکه از بیرون زمین تنش ایجاد کنند. اینکه آقای غلامپور به داخل زمین می‌رود و حمله می‌کند کار قشنگی نیست. ممکن است تیمی قوی تر باشد پس نبابراین باید بپذیریم که پرسپولیس از استقلال قوی تر بود. باید یاد بگیریم به تیم حریف احترام بگذاریم. متاسفانه برخی از  اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال ظرفیت عضویت در این تیم را ندارند.

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

نفت ستاره خلیج فارس نشان عالی روابط عمومی را از معاون رئیس جمهور دریافت کرد

نشان عالی چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت های اجتماعی توسط معاون اجرایی رئیس…

4 ساعت ago

حضور فعال و پر رنگ ”شرکت نفت سپاهان“ در ”سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی اصفهان“

اصفهان، ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - به گزارش روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، مراسم آغاز به…

4 ساعت ago

فروش مواد مخدر در فضای مجازی/۳ متهم دستگیر شدند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر از…

5 ساعت ago

شاهد اتفاقات مبارکی در صندوق سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه هستیم/ لزوم پیاده‌سازی مدل کارگزاری در صندوق خطرپذیر فولاد مبارکه

معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی ایمیدرو در بازدید از صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه گفت: اتفاقاتی…

5 ساعت ago

اعطای جایزه ملی مدیریت ابرپروژه ایران به شرکت فولاد مبارکه

در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران،‌ در بخش ابرپروژه‌ها از شرکت فولاد مبارکه…

5 ساعت ago

پیگیری ویژه موضوعات راهبردی سازمان تأمین اجتماعی

دکتر مصطفی سالاری در اولین هفته پس از استقرار در جایگاه سرپرستی سازمان تامین اجتماعی،…

5 ساعت ago