Categories: اجتماعی

خانواده شهدا شایسته‌ترین افراد برای تبیین پیام شهیدان هستند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از «ایثار»، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه دیدارهای مستمر با خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران شب گذشته با خانواده‌های شهیدان «محمدحسین مرادی» و «داوود امامی»، «محمدرضا بیات» و «سیدمصطفی موسوی» به صورت جداگانه در منازل آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

«سعید اوحدی» در دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، ضمن تبریک سال نو و میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی و محضر کسب فیض از شهدا است، زیرا متعقدیم که شهدا بر مجالس ذکر یادشان ناظر و حاضرند و این دیدارها سنت سپاسگزاری و تجدید احترام و ادای دین به خانواده شهدا است.

معاون رییس جمهوری با قرائت آیاتی چند از سوره مبارکه نساء تصریح کرد: «مقام شفاعت» به شهدا عطا شده و آن هدیه الهی است که شهید به صورت ویژه برای پدر و مادر و خانواده‌اش استحقاق یافته و به دست آورده است و این نشان از اجر صبر و نتیجه استواری خانواده معظم شهدا و ایثارگران دارد.

وی افزود: خدمات رسانی به خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم با توجه به شرایط خاص آنان در سال جدید به صورت ویژه برنامه‌ریزی می‌شود و امیدواریم بتوانیم با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌ها شاهد حل مشکلات این گروه از ایثارگران معزز باشیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها بر رسالت پیام‌رسانی خانواده‌های شهدا تأکید کرد و گفت: خانواده شهدا بهترین و شایسته‌ترین کسانی هستند که می‌توانند تبیین پیام شهید، راه شهید و وصایای شهدا را به عموم مردم و نسل جوان عهده‌دار شوند و عظمت یاد و نام شهدا را در جامعه طنین‌انداز کنند.

اوحدی در این دیدارها با ابلاغ سلام ویژه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا، خواستار ارتباط خانواده‌های معظم شهدا با بخش‌ها و واحدهای تخصصی  بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

وی همچنین در جریان مشکلات جاری این عزیزان قرار گرفت و از طریق ارتباط با مسئولان ذیربط نسبت به تسهیل و رفع مشکلات آنان دستوراتی را صادر کرد. در این دیدارها که در فضای صمیمی برگزار شد خانواده معظم شهدا نیز به بیان خاطراتی از زندگی شهدا و نحوه شهادت آن‌ها پرداختند.

فتحنایی

Recent Posts

تاکید رئیس‌جمهور برای ایجاد مشوق‌های لازم و رفع موانع پیش‌روی فعالان حوزه فضای مجازی

رئیس جمهور به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ماموریت داد با…

13 ساعت ago

ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی

دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش…

17 ساعت ago

ضرورت پیگیری و تسریع در تولید انبوه موتورهای برقی/ خداقوت وزیر صمت به مدیران و کارکنان مگاموتور

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور…

17 ساعت ago

معارفه مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان

سرپرست مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان منصوب شد.

17 ساعت ago

بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با تعاونی ها و بنگاه ها

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با…

17 ساعت ago

مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان مزیت بانک توسعه تعاون مطرح است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان…

17 ساعت ago