×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | خداحافظی زودهنگام مازیار حسینی با حوزه مسکن

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایسنا، امروز وزیر راه و شهرسازی در حکمی “محمود محمودزاده” را به عنوان “سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان” منصوب کرد. او جانشین سید مازیار حسینی شد که از ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ عهده‌دار این سمت بود.

در حکم محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی خطاب به محمود محمودزاده آمده است: نظر به تعهد، سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان” منصوب می شوید.

در ادامه حکم “سرپرست معاونت امور مسکن و ساختمان” آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارت خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

وزیر راه و شهرسازی در آذرماه سال ۱۳۹۷، محمود محمودزاده به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرده بود. وی پیش از این مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان بوده است.

حسینی در زمان تصدی معاونت مسکن و ساختمان، طرح‌هایی را تحت عنوان تام کاد، تام فاز و تام اج را به ترتیب در زمینه تامین مسکن کارکنان دولت، تامین مسکن به روش فروش اقساطی زمین و تامین مسکن از طریق اجاره‌داری حرفه‌ای را مطرح کرد که حالا مشخص نیست با خروج زودهنگامش از این وزارتخانه، سرنوشت این طرح‌ها چه خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.