×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۶ آبان , ۱۴۰۳
خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک ها، تشویق مشتریان به افزایش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در دستور کار قرار گرفته است.
از سوی دیگر به منظور کاهش تردد مشتریان در شهر و همچنین کاهش مراجعه به شعب، برخی محدودیت ها در تراکنش های بانکی به طور موقت برداشته شده است که از جمله آنها می توان به افزایش سقف کارت به کارت تا ۱۰ میلیون تومان و نیز تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی تا پایان سال جاری بدون مراجعه به شعبه اشاره کرد.
همچنین دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد فعال اند و بدون هیچ محدودیت زمانی، به طور شبانه روزی در هفت روز هفته به مشتریان خدمت رسانی می کنند.
از سوی دیگر به منظور کاهش تماس های تلفنی با سامانه های اطلاع رسانی برای دریافت مشاوره های بانکی، بات «باجه» بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده است. این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آنها پاسخ می دهد.
از آنجا که شعب بانک ها از مستعدترین مراکز انتقال ویروس کرونا شناخته شده اند؛ توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و غیرحضوری راه موثری برای جلوگیری از شیوع این بیماری و کمک قابل توجهی به حفظ سلامت کارکنان بانک ها و مشتریان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.