سامانه “پل” مخفف ترکیب “پرداخت لحظهای” است و همانطور که از نامش نیز مشخص است مشتریان میتوانند در کوتاهترین زمان ممکن پول را به حساب دیگری انتقال دهند. در واقع سامانه پل یک سامانه انتقال وجه بین بانکی لحظهای با هدف تسهیل مراودات مالی است. در این سامانه نیازی به درج شماره کارت نیست و انتقال وجه بر اساس شماره حساب مبدأ و شماره شبای حساب مقصد صورت میگیرد که این امر ضمن افزایش ضریب امنیت تراکنشها در کاهش مبلغ کارمزد نیز مؤثر است.
بانک پاسارگاد همراستا با این اقدام بانک مرکزی و در جهت افزایش امنیت و سهولت انتقال وجه آنی بینبانکی، سامانه پل را بهعنوان خدمتی نوین در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با راهاندازی این سامانه امکان تسویه حجم انبوهی از پرداختهای لحظهای در مبالغ خرد، بدون محدودیت زمانی فراهم شده است.
مشتریان بانک پاسارگاد از سه روش زیر میتوانند از خدمات سامانه پل استفاده نمایند:
روش اول: مراجعه حضوری به شعبههای بانک پاسارگاد
در این روش فرد پس از تکمیل فرم سامانه پل میتواند انتقال وجه خود را انجام دهد. سقف انتقال وجه در این سامانه از طریق مراجعه حضوری به شعبه، مبلغ ۱۵۰میلیون ریال است.
روش دوم: استفاده از اینترنت بانک پاسارگاد
در این روش مشتریان در هر ساعت از شبانهروز با ورود به سامانه اینترنتبانک (vbank.bpi.ir) امکان انتقال مبلغ موردنظر به حساب مقصد را خواهند داشت.
مشتریان پس از ورود به اینترنتبانک پاسارگاد با کلیک روی گزینه «انتقال وجه هوشمند»، سپس گزینه «از سپرده» و درج اطلاعات خواستهشده از جمله شماره سپرده مبدأ، مبلغ و درج شماره شبای مقصد، میتوانند بهراحتی انتقال وجه خود را تا سقف ۱۰۰میلیون ریال انجام دهند.
روش سوم: استفاده از همراهبانک پاسارگاد
در این روش مشتریان با نصب همراهبانک پاسارگاد بر روی گوشی خود ضمن بهرهمندی از خدمات مطمئن و ارزشمند این نرمافزار، در هر ساعت از شبانهروز امکان انتقال وجه از این سامانه را خواهند داشت و میتوانند بهسرعت مبلغ موردنظر را انتقال دهند. برای این کار فقط کافی است وارد بخش انتقال وجه بین بانکی از طریق سپرده شده و از میان گزینههای موجود “پل” را انتخاب و پس از درج “شبای مقصد” بهراحتی انتقال وجه خود را با امنیت و سرعت بالا انجام دهند.
نکته حائز اهمیت سقف ۱۰۰میلیون ریالی انتقال وجه غیرحضوری (همراهبانک و اینترنتبانک) در سامانه پل است که با رعایت این سقف محدودیتی برای تعداد تراکنش در این سامانه وجود ندارد.
مشتریان محترم میتوانند از طریق لینک bank.bpi.ir یا دریافت نسخه بهروز همراهبانک پاسارگاد از خدمات غیرحضوری سامانه پل بهرهمند شوند، در صورت وجود هرگونه سؤال نیز مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز است.
https://tejaratgardan.ir/?p=229520