×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
خدمات غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توسعه می‌یابد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نخستین مجمع صف و ستاد بانک در سال ۱۴۰۲ با هدف بررسی عملکرد بانک در سه ماهه نخست سال جاری و با شرکت همه رؤسای ادارات کل ستادی و مدیران شعب بانک در استان‌ها برگزار شد.
در این جلسه «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در جلسه مجمع عمومی بانک تأکید کرد کاری که در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام می‌شود، با یک تلاش و همت مضاعف همراه بوده است.
وی افزود: شاخص‌های عملکردی بانک نشان می‌دهد مجموعه بانک با یک نگاه همگرا و فراتر از صِرف وظیفه به موضوعات می‌پردازد. خوشبختانه این رویکردی است که در سطح کلان و در همه ابعاد بانک وجود دارد.
توسلی با اشاره به اینکه راهبرد مدیرعامل محترم و هیأت مدیره بانک این است که خدمات غیرحضوری به‌صورت جدی توسعه یابد، گفت: امروز مشخص است که شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نه تنها کاهش نمی‌یابد، بلکه در مواردی که ضرورت داشته باشد، در این زمینه افزایش هم خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران متناسب با حرکت جهانی صنعت بانکداری، گام برمی‌دارد. این بانک خدمات شعبه‌محور را با نهایت کیفیت ارائه می‌دهد. خدمات غیرحضوری نیز با سطح وسیع‌تری و مستقل از زمان و مکان قابل ارائه است. اگر شعبه محدودیتی برای زمان و مکان ارائه خدمت دارد، ابزارهای خدمات غیرحضوری این محدودیت‌ها را از بین می‌برد.
عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: رویکردی وجود دارد مبنی بر اینکه بانک خدمات خود را توسعه دهد و آگاهیم که ظرفیت شعب بانک بیش از این نیست. بحث‌هایی در بلندمدت مطرح است از جمله شمولیت مالی و خلوت شدن شعب و جلب رضایت مشتریان که این‌ها نیاز به توسعه ابزارهای غیرحضوری دارد.
توسلی گفت: افزون بر این‌ها نسل جوانی داریم که بنا به هر علتی کمتر با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارتباط دارند. بخشی از گروهی هم که با بانک ارتباط دارند، ارتباطشان از طریق شعب است. طیفی که اتفاقاً از منظر اجتماعی ویژگی‌های خاصی دارد، کمتر با بانک تعامل می‌کند. ما برای اینکه بتوانیم خدمات مالی را به چنین نسلی ارائه کنیم نیز باید ابزارهای غیرحضوری خود را توسعه دهیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما مسیرسازی برای آینده بانک است، خاطرنشان ساخت: یک مدیر حتماً به نتیجه توجه دارد، اما یکی از شاخص‌های عملکردی هر مدیر، توانمندسازی سازمان برای آینده است. قطعاً خدمات غیرحضوری و بستر کیوبانک می‌تواند به مواجهه بانک با آینده کمک کند تا شمولیت مالی و حداکثرسازی ارائه خدمات بانک در زمان و مکان مناسب برای مشتری انجام شود.
توسلی تأکید کرد: فناوری همچنین کمک می‌کند که سازمان با پایداری و تاب‌آوری بیشتری در برابر عوامل مختلف، بتواند ارائه خدمات خود به مشتریان را ادامه دهد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رتبه هشتم شبکه شتاب را دارد و باید ساختارهای فناوری اطلاعات خود را تکمیل کند و توسعه دهد. هر چند امروز نسبت به گذشته ساختارهای پایدارتری را داریم، اما همچنان باید یک مسیر رو به تعالی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اگر اهداف جدیدی را تعریف می‌کنیم، حتماً باید روش‌های جدیدی را نیز پی بگیریم، افزود: با روش‌های سنتی نمی‌توان، اهدافی را که اکنون در فضای جامعه حاکم است، پیش ببریم. حتماً باید زیرساخت‌های خود را از منظرهای مختلف تکمیل کنیم.
توسلی اظهار داشت: تا همین نقطه که بسیاری از خدمات بانک غیرحضوری شده، اهتمامی جدی وجود داشته است. مطمئنم دغدغه‌هایی در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری وجود دارد، اما هم‌اکنون نیز شعبی داریم که تا ۹۰ درصد افتتاح حساب‌های خود را به‌صورت غیرحضوری انجام داده یا ۵۰ درصد وام‌های خود را به‌صورت غیرحضوری پرداخت کرده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.