×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
خدمات ویژه مدیریت ارتباط با مشتریان به دارندگان تارا/ افزایش تولید روزانه به ۱۰۰ دستگاه

تجارت گردان – ایکوپرس- حمید مرادی ضمن اشاره به خدمات حوزه ارتباط با مشتریان برای محصول تارا، گفت: با ورود محصول جدید ایران خودرو،‌ طرح صیانت از مشتریان و ارایه خدمات در سطح خودروهای پنج ستاره کیفیت در کشور برای دارندگان این محصول ارایه می شود. 
وی با اشاره به تولید انبوه تارا، از افزایش تولید روزانه به ۱۰۰ دستگاه خبر داد و با بیان این که با ادامه روند کنونی به زودی تولید روزانه به ۳۰۰ دستگاه خواهد رسید، گفت: در آینده نزدیک برنامه فروش فوق العاده تارا نیز به اجرا گذاشته خواهد شد. 
مرادی، توسعه محصولات و ارتقای سطح خدمات به مشتریان تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو را از راهبردهای این خودروساز دانست و ضمن اشاره به ارایه بسته خدمات متفاوت و ویژه به دارندگان تارا، گفت: ایران خودرو برای محصول تارا اتوماتیک که به زودی وارد بازار خواهد شد نیز هدفگذاری کیفی پنج ستاره را دنبال می‌کند و در صدد است تا با ارایه خدمات مطلوب به مشتریان، رضایتمندی آنان را کسب کند. 
وی افزود:‌ تارا اتوماتیک به زودی وارد مرحله تجاری سازی و تحویل به مشتریان خواهد شد. 
مرادی با بیان این که بیش از دوهزار دستگاه تارا از ابتدای امسال تولید شده، اظهار کرد: این محصول با سطح بالای داخلی سازی به تولید رسیده و نظارت های کیفی دقیقی در فرآیند تولید آن اعمال شده است. به منظور اطمینان از عرضه محصول با کیفیت،‌ آزمون های مختلفی برای آن انجام شده، در چندین نوبت بهبود و ارتقای کیفیت یافته و وارد بازار شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.