×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
خدمت رسانی به بازنشستگان اولویت سازمان تامین اجتماعی است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عادل دهدشتی در جلسه با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهر تهران افزود: از آن جایی که سازمان تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان و بازنشستگان است، مسائل سازمان را با ذینفعان درمیان می گذاریم و دیدگاه مخاطبان را اخذ می کنیم و بدون نظرخواهی از آنها تصمیم گیری نمی شود.
وی، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را از اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی برشمرد و گفت: این اقدام با همفکری و همکاری کانون های بازنشستگی انجام شد و در این خصوص دهها جلسه با بازنشستگان برگزار شد و طرح موردنظر آنها در این مورد اجرا شد.
دهدشتی گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان کار بزرگی و ارزشمندی بود و در عین اینکه مصارف سازمان را افزایش داد اما مطالبه به حق چندین سال آنها انجام شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی، افزایش ۱۰ برابری هزینه های اروتز و پروتز را از دیگر اقدامات مهم  این سازمان دانست و افزود: برای این خدمت در بودجه سال آینده یک هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: اجرای نسخه الکترونیک نیز از بزرگترین طرح های سازمان تامین اجتماعی است و این طرح در حال اجرا است و پیشرفت های خوبی داشته است و بازنشستگان از آن منتفع خواهند شد.
دهدشتی در خصوص اجرای طرح های گردشگری ویژه بازنشستگان گفت: پروژه های رفاهی خوبی در حال آماده سازی است که امیدواریم تا پایان سال در اختیار کارکنان و بازنشستگان قرار گیرد.
رئیس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهر تهران در این جلسه به ارائه مطالب خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.