×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
خدمت رسانی به مردم ویژگی بارز شهید آیت الله مدنی بود

به گزارش ایرنا، «مصطفی آزادبخت» روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهید محراب آیت الله مدنی در همدان، اظهار داشت: ترور شخصیتها یکی از توطئه های دشمنان برای ابترسازی انقلاب بود و آیت الله مدنی یکی از این شخصیتهای برجسته نظام بود که توسط کوردلان به شهادت رسید.

وی اضافه کرد: دشمن با حذف شخصیتهای اثرگذار در پی ضربه زدن به انقلاب بود غافل از اینکه خون آنها اهداف و آرمان هایشان را تثبیت کرد.

معاون سیاسی استانداری همدان از شهید مدنی به عنوان یک شخصیت تراز اول کشور یاد کرد و گفت: وی ارتباط تنگاتنگی با امام راحل داشت و با وجود رسیدن به درجه اجتهاد خود را مقلد و مرید ایشان می دانست.

آزادبخت، مردم داری و دینداری در کنار تسلط بر مسائل علمی و فقهی را از دیگر ویژگی های بارز شهید مدنی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: آبادانی و خدمت رسانی به مردم هدف والای این شخصیت معنوی بود و از اجرای پروژه های بهداشتی و عمرانی غافل نبود که آثار این فعالیتها در شهر همدان مشهود است.

معاون سیاسی استانداری همدان با اشاره به برگزاری کنگره شهید محراب آیت الله مدنی به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت ایشان، گفت: این آئین به نحو احسن و با همکاری نهادهای ذیربط در سطح ملی برگزار می شود.

به گفته او، هشت کمیته در این خصوص تشکیل شده و امورات مربوط به آماده سازی و تدارک این رویداد فرهنگی را به عهده دارند. 

رونمایی از تندیس آیت الله مدنی، ساخت و پخش تیزر، مرمت بیت این عالم فرزانه در شهر همدان و چاپ و نشر مقاله های ارائه شده به کنگره برخی از برنامه‌های پیش بینی شده در سالروز شهادت این شهید محراب است که در همدان اجرا می شود. 

کنگره ملی بزرگداشت آیت الله شهید مدنی ۲۰ شهریور و همزمان با چهلمین سالگرد شهادت ایشان در همدان برگزار می‌شود.

شهید محراب آیت الله مدنی با نام «میراسدالله مدنی دهخوارقانی»، از سال ۱۳۵۱ به مدت ۱۰ سال ساکن شهر همدان بود و در سال ۱۳۶۰ به عنوان دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز به شهادت رسید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.