Categories: بانک و بیمه

خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران از ماموریت های اصلی شبکه فروش است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمدرضا ضرابیه دردیدارروسای شعب سراسر کشوربا تاکید بر لزوم افزایش سهم خرده فروشی به ویژه دررشته های عمر، موبایل، درمان خانواده و آتش سوزی، افزود: بخشنامه های استراتژیک سازمانی، نقشه راه همه ارکان سازمان به ویژه شبکه فروش است.

عبدالرسول عطایی معاون اجرایی شرکت بیمه سامان نیز در این دیدار ضمن تشریح اهداف و برنامه سال ۱۴۰۳ در شرکت، گفت: افزایش فروش و بهبود خدمات رسانی به مشتریان از مسیر ارائه خدمات دیجیتال و توسعه حضور در بازارهای بین المللی می گذرد.

درادامه این نشست که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه سامان برگزارشد ، مشکلات و مسایل مربوط به شعب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فتحنایی

Recent Posts

بیتا طرح نوآور بار دیگر در خط مقدم مهندسی معکوس فولاد مبارکه

در پی موفقیت‌های پیشین، شرکت بیتا طرح نوآور موفق شد پس از سه سال وقفه،…

5 ساعت ago

به مناسبت ۷ مهرماه؛ برگزاری مانور آتش‌نشانی و تجلیل از آتش‌نشانان پاکسان

شرکت پاکسان به مناسبت هفتم مهر و روز آتش‌نشان، ضمن برگزاری مانور از زحمات آتش‌نشانان…

5 ساعت ago

بهره‌مندی از چک الکترونیکی بانک آینده در بستر چکاد سامانه کیلید

بانک آینده از خدمت جدید خود در قالب «چک الکترونیکی» در بستر چکاد سامانه کیلید،…

5 ساعت ago

استعلام و پرداخت قبوض در اپلیکیشن بله

با اپلیکشن بله در لحظه، تمام قبوض خود را پرداخت کنید.

5 ساعت ago

مهربانی ملی ادامه دارد

در طرح مهربانی ملی متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه می توانند با افتتاح حساب مهربانی…

5 ساعت ago

صدور اعتبار اسنادی در بانک توسعه تعاون با رویکرد حمایت از تولید است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت صدور اعتبار اسنادی در این بانک با رویکرد…

5 ساعت ago