به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمدرضا ضرابیه دردیدارروسای شعب سراسر کشوربا تاکید بر لزوم افزایش سهم خرده فروشی به ویژه دررشته های عمر، موبایل، درمان خانواده و آتش سوزی، افزود: بخشنامه های استراتژیک سازمانی، نقشه راه همه ارکان سازمان به ویژه شبکه فروش است.
عبدالرسول عطایی معاون اجرایی شرکت بیمه سامان نیز در این دیدار ضمن تشریح اهداف و برنامه سال ۱۴۰۳ در شرکت، گفت: افزایش فروش و بهبود خدمات رسانی به مشتریان از مسیر ارائه خدمات دیجیتال و توسعه حضور در بازارهای بین المللی می گذرد.
درادامه این نشست که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه سامان برگزارشد ، مشکلات و مسایل مربوط به شعب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پی موفقیتهای پیشین، شرکت بیتا طرح نوآور موفق شد پس از سه سال وقفه،…
شرکت پاکسان به مناسبت هفتم مهر و روز آتشنشان، ضمن برگزاری مانور از زحمات آتشنشانان…
بانک آینده از خدمت جدید خود در قالب «چک الکترونیکی» در بستر چکاد سامانه کیلید،…
با اپلیکشن بله در لحظه، تمام قبوض خود را پرداخت کنید.
در طرح مهربانی ملی متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه می توانند با افتتاح حساب مهربانی…
مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت صدور اعتبار اسنادی در این بانک با رویکرد…