به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در ابتدا گزارشی از وضعیت عملکرد خراسان شمالی توسط مدیریت سرپرستی استان ارائه شد و مدیرعامل شرکت نکاتی را در این خصوص و برنامه های مورد نیاز جهت افزایش بازدهی سرپرستی بیان نمودند.
دکتر آقادادی در این بازدید ضمن پاسخ به سوالات نمایندگان و همکاران به تشریح برنامه های شرکت برای ارتقای جایگاه بیمه کوثر پرداختند و خواهان اشاعه خدمات غیرحضوری ، کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و همچنین ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک شدند تا این عوامل زمینه ساز جلب رضایت مشتریان و افزایش سودآوری به عنوان اهداف عالی شرکت گردد.
ایشان با تبریک سالروز تاسیس استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار شرکت “کوثر، خیر کثیر” اشاره نمودند و حمایت و پشتیبانی از شبکه فروش را امری ضروری دانستند که موجبات بهبود کارایی را فراهم می آورد و مشارکت و انسجام همکاران و نمایندگان را در ثبت عملکرد رو به جلو در بیمه کوثر بسیار موثر عنوان نمودند.
آقادادی در پایان با اشاره به عملکرد بالغ بر ۴ هزار میلیاردی فروش شرکت ابراز امیدواری کرد همکاران شرکت با سعی و تلاش مضاعف خود زمینه ساز ارتقای سطح عملکرد و بهبود فرآیند ارائه خدمات به مشتریان شوند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از برنامهریزی این شرکت برای بهرهگیری از فناوریهای نوین…
بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳، مبلغ شش هزار و ۷۰۹…
ساخت سیستم کنترل، کمپرسور سینگز، پمپ های فرآیندی، بخشی از شیرهای دستی و شیرهای برقی…
علی اخوان: رگولاتوری و تنظیمگری مهمترین چالش حوزه فینتک است. با توجه به اینکه به…
پانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی مخابرات با تاکید بر «ارتباطات در عصر هوش مصنوعی» با حمایت IEEE…
مگنت، مرکز نوآوری بیمه معلم، در پنل تخصصی «موبایل و صنعت بیمه» در دومین کنگره…