×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
خروج سایپا از شمولیت ماده ۱۴۱ با اخذ مجوز نهایی سازمان بورس/ ادامه روند کاهش زیان عملیاتی سایپا در سال آینده/ تولید در مسیر برنامه‌ریزی شده قرار می‌گیرد

تجارت گردان | خروج سایپا از شمولیت ماده ۱۴۱ با اخذ مجوز نهایی سازمان بورس/ ادامه روند کاهش زیان عملیاتی سایپا در سال آینده/ تولید در مسیر برنامه‌ریزی شده قرار می‌گیرد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، سیدجواد سلیمانی افزود: با دریافت گزارش افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی حسابرسی شده از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، تلاش‌های مستمر و هماهنگ شش‌ماهه گروه خودروسازی سایپا به‌ثمر رسید.

به گفته وی بعد از اخذ مجوز نهایی از سازمان بورس و برگزاری مجمع عمومی، شرکت سایپا از شمولیت ماده ۱۴۱ خارج شده و بدین ترتیب، اصلی‌ترین مانع برای تامین نقدینگی مناسب فعالیت‌ها مرتفع خواهد شد و تولید در مسیر برنامه‌ریزی شده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: این برنامه در اجرای ماده ۱۴ قانون حداکثر توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و با هدف افزایش سرمایه شرکت به‌اجرا درآمد و زمینه بهبود روند تولید را فراهم خواهد کرد.

سلیمانی گفت: گروه خودروسازی سایپا قصد دارد با مدیریت هزینه‌ها و ادامه عملیات اقتصادی منضبط در سال آتی، چرخه نقدینگی این مجموعه را در مسیر افزایش تولید محصولات خود قرار دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.