×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
خریداران مسکن عجله کنند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران، خشایار باقرپور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ۶ میلیون واحد تقاضای مسکن از سال‌های گذشته باقی مانده است، گفت: با توجه به افزایش تقاضای مسکن در سال‌های گذشته و ایجاد انباشت تقاضا در این بازار باید حداقل سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود.

وی افزود: برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا بتوانیم شاهد رونق و آرامش در این بازار باشیم.

باقر پور با بیان اینکه همزمان با ایجاد نوسانات اقتصادی در کشور و افزایش نرخ ارز و دلار به طور قطع قیمت مسکن هم افزایش می‌یابد، گفت: در سال‌های گذشته هزینه‌های افزایش تولید و قیمت مسکن فشرده سازی شده و همین امر باعث شده که تولید کننده دیگر نتواند هزینه‌های ساخت را بپردازد؛ در نتیجه در این بازه زمانی نیاز به حمایت از بخش خصوصی و همکاری بانک‌ها را داریم.

باقرپور اظهار کرد: با توجه به افزایش هزینه‌ها امکان تغییر و افزایش قیمت وجود دارد بنابراین خریداران مسکن باید هرچه سریعتر اقدام به خرید مسکن کنند چراکه در حال حاضر بهترین زمان برای خرید مسکن است.

وی افزود: دولت باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت‌های بخش خصوصی بتواند زمینه را برای افزایش تولید مسکن فراهم کند چراکه با حضور و مشارکت‌های مردمی خود می‌تواند زمینه ساز ورود سرمایه گذاران به این بخش شود که نتیجه آن افزایش تولید مسکن و ایجاد آرامش در بازار مسکن خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.