×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
خرید تجهیزات بیمارستان صحرایی توسط شرکت آلومینای ایران

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران؛ مهندس رضامیرزاجانی ، دراین رابطه اظهار داشت: خرید تجهیزات بیمارستان صحرایی توسط شرکت آلومینای ایران، اقدامی ارزشمند و نشان‌ دهنده تعهد این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی خود و ارتقای تاب‌آوری در برابر بحران‌ها و بلایای طبیعی است.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت آلومینای ایران خاطرنشان کرد: این بیمارستان صحرایی با ظرفیت پذیرش ۵۰ مصدوم خریداری و در مواقع نیاز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مهندس میرزاجانی یادآور شد: این بیمارستان در فضایی ۱۵۰ متری با ظرفیت پذیرش حدود ۵۰ بیمار در شرایط بحرانی از قبیل سیل، زلزله، آتش سوزی و حوادث جاده ای با تعداد مصدومان بالا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نصب و برپایی چادر این بیمارستان در کمتر از نیم ساعت انجام میگیرد، افزود: محل نصب این چادر در منطقه ایمن متعلق به شرکت و در سریع ترین زمان ممکن خواهد بود.

مهندس میرزاجانی خاطرنشان کرد: این بیمارستان تمامی امکانات از قبیل تجهیزات احیا بیماران قلبی و ریوی و تنفسی، اورژانس، دستگاه های مانیتورینگ علائم حیاتی و از همه مهمتر نیروی انسانی را دارد.

وی اعتبار هزینه شده برای خرید تجهیزات این بیمارستان را در شرایط فعلی بیش از ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در برنامه بعدی ارتقای تجهیزات و به روز رسانی در وسعت بیشتر انجام خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت ذخیره دارویی در شرایط بحران، تصریح کرد: این بیمارستان از لحاظ دارویی و تجهیزات کامل بوده که در شرایط بحرانی انتقال خواهد یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.