داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حملونقل جادهای، گفت: در یک سال گذشته سازمان فراز و نشیبهای بسیاری به خود دیده و با وجود کمبودها، پرچم خدمات و پروژههای این سازمان در اغلب استانها بالا بوده است. در سال جاری نزدیک به ۱۱ میلیون تُن آسفالت در شبکه راههای کشور اجرا شده که در مقایسه با هفت سال گذشته از رشد حدود ۶۰ درصدی حکایت دارد.
وی با اشاره به اقدامات مثبتی که در حوزه ترانزیت، بار و مسافر محقق شده است، از آغاز عملیات احداث ۵ پایانه مرزی در سال آینده خبر داد.
امانی خرید ۸۰۰ دستگاه ماشینآلات به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.
وی جابهجایی ۵۱۵ تُن کالا، افزایش ترانزیت کالا از ۹.۴ میلیون تُن در سال ۱۴۰۱ به ۱۳ میلیون تُن در سال جاری را گوشههایی از خدمات سازمان راهداری و حملونقل جادهای برشمرد.
رئیس سازمان راهداری و حملونقل جادهای با اشاره به نقش حساس و مؤثر روابط عمومی در حوزه اطلاعرسانی، روابط عمومی را یک فرآیند ارتباطی استراتژیک توصیف کرد.
وی اهمیت شناخت مخاطب و رسانه و بررسی میزان و نحوه تعامل با مخاطبان را یادآور شد و افزود: در دنیای کنونی و با وجود فضای مجازی و توسعه ارتباطات و تحول در رسانهها، نقش روابطعمومیها نسبت به گذشته متفاوت شده است.
امانی از همکاران خود در حوزه روابط عمومی خواست فعالیتهای خود را با حساسیت، خلاقیت، ابتکار و نوآوری بیش از پیش انجام دهند.
وی ضمن تجلیل و قدردانی از تلاش بیوقفه همکاران روابط عمومی ابراز امیدواری کرد فعالیتهای این حوزه هر روز متفاوتتر و مؤثرتر از قبل انجام شود.
https://tejaratgardan.ir/?p=283584