Categories: ورزشی

خلیلی: مدیریت جدید پرسپولیس به حمایت و زمان نیاز دارد

محسن خلیلی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص انتخاب جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری به عنوان تیم جدید مدیریتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا به سمیعی و شکوری تبریک می‌گویم و امیدوارم که در پرسپولیس موفق باشند. سمیعی مدیر جوانی است که سابقه مدیریتی خوبی دارد و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، به ویژه در این شرایط که حواشی زیاد شده، می‌تواند حواشی را کنترل کند.
وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب این است که ابراهیم‌ شکوری که سابقه دبیرکلی در فدراسیون فوتبال را دارد، یک مدیر بین المللی و دارای اعتبار در AFC است و همچنین سابقه بازی در پرسپولیس را دارد کنار سمیعی کار خواهد کرد، این مسئله می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.
پیشکسوت پرسپولیس افزود: جوانگرایی نیاز به حمایت و زمان دارد. ما باید به مدیران جوان کمک کنیم تا بتوانند پرسپولیس را به موفقیت برسانند. هم هواداران و هم پیشکسوتان باید به سمیعی و شکوری فرصت بدهند تا شاهد موفقیت‌های پرسپولیس باشیم. مسلمان تیم مدیریتی جدید باید دنبال ایجاد آرامش، ثبات مالی و همچنین همدلی بین تیم و باشگاه باشد.
خلیلی در پاسخ به این سوال که آیا در این شرایط تشکیل کمیته فنی به نفع پرسپولیس خواهد بود یا خیر؟ گفت: مسلما حرف اول و آخر را در مسائل فنی سرمربی می‌زند، اگر کمیته فنی تشکیل شد باید به باشگاه و مدیر عامل مشاور بدهد نه سرمربی.
وی در خصوص اینکه آیا به نظرش با این شرایط پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در آسیا دارد یا خیر؟ عنوان کرد: پرسپولیس همیشه شانس دارد و الان که تکلیف مدیریت مشخص شده شرایط بهتر است. من خیلی خوشحالم که پرسپولیس به جای سرپرست الان مدیر عامل دارد و این اتفاق خوبی است.
پیشکسوت پرسپولیس در پایان تاکید کرد: همه ما باید کمک کنیم تا سمیعی به پنج هدفی که خودش اعلام کرده است، برسد. هم هواداران و هم پیشکسوتان باید حمایت همه جانبه بکنند تا پرسپولیس در آرامش باشد و در این صورت اتفاقات خوب مدیریتی رخ می‌دهد. در نهایت مدیریت نیز باید به خواسته‌های هواداران اهمیت بدهد، چون هواداران سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند.

فتحنایی

Recent Posts

پتروشیمی مارون، پیشگام در کیفیت و نوآوری / تقدیر از پتروشیمی مارون در اجلاس پیشگامان کیفیت و نوآوری

در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…

9 ساعت ago

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

13 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

13 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

13 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

15 ساعت ago