Categories: ورزشی

داداش زاده: پرسپولیس در بهترین شرایط خود است

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با ایرنا، در خصوص وضعیت پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: زمانی وقتی تیمی از غرب آسیا به فینال می رفت چندماه در استراحت بود و بعد باید با نماینده شرق بازی می‌کرد اما الان پرسپولیس در بهترین شرایط خود است و می تواند قهرمان آسیا شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این مدت چند بازی در لیگ انجام داده و تیم‌های شرق را هم به خوبی آنالیز کرده است. هر چند تنها نقطه تاریک مساله عدم برگزاری دیدار با نساجی و ذوب‌آهن است که اجازه نداد پرسپولیس پیش از فینال دو بازی جدی و مهم را انجام بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: از طرفی با توجه به شرایط کرونایی لغو بازی با نساجی و ذوب‌آهن بد نبود اما انجام ندادن بازی رسمی قبل از فینال می‌تواند به ضرر ما تمام شود.

داداش زاده افزود: پرسپولیس اگر خدایی نکرده نتواند به قهرمانی برسد، برای تکرار این موفقیت و رسیدن به فینال آسیا در سال‌های بعد کار دشواری خواهد داشت به همین دلیل به طور حتم بازیکنان و کادر فنی تمام توان خود را در زمین می‌گذارند تا بتوانند به قهرمانی در آسیا برسند و یک افتخار بزرگ را به دست بیاورد.

وی درباره شرایط خط حمله پرسپولیس هم گفت: با وجود محرومیت آل‌کثیر، امیری و پهلوان اما ما دو بازیکن جوان و با انگیزه را داریم که می‌توانند در خط حمله به ما کمک کنند. عبدی و رمضانی با اتکا به نیروی جوانی خود و البته تفکرات یحیی می توانند گره گشای پرسپولیس باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس این تیم برای قهرمانی در آسیا عنوان کرد: همه چیز ۵۰- ۵۰ است اما می‌دانم که بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود به زمین می‌روند. ما اگر بتوانیم کمی بسته بازی کنیم و سیاست اول ما گل نخوردن و بعد گل زدن باشد، می‌توانیم به قهرمانی در آسیا برسیم. دوندگی بازیکنان در فینال باید دو برابر باشد و البته از روی ضربات ایستگاهی و کرنر باید بیشترین استفاده را برد.

فتحنایی

Recent Posts

پذیره نویسی صندوق بخشی سیمانی کاریزما

پذیره نویسی سیمانا از ۹ تیرماه آغاز می گردد.

8 ساعت ago

حضور پررنگ بانک سینا در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…

15 ساعت ago

انتصاب جناب آقای دکتر ظهرابی به سمت معاونت فناوری اطلاعات موسسه اعتباری ملل

دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…

15 ساعت ago

راه‌اندازی سیستم چت آنلاین در بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…

15 ساعت ago

مزایده عمومی املاک مازاد بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بانک مرکزی…

15 ساعت ago

مراسم تکریم سادات در بانک صنعت و معدن

در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…

15 ساعت ago