Categories: بانک و بیمه

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، مهندس طاهر موهبتی در اختتامیه‌ همایش سراسری مدیران این شرکت با عنوان «جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” که روز پنجشنبه در شهر شیراز برگزار شد، با تأکید بر توجه و اهتمام تمامی ارکان و اجزای شرکت نسبت به برنامه‌ عملیاتی تدوین شده در سال ۱۴۰۳ بیان داشت: تحقق اهداف سال گذشته، نشانه‌ای از عزم جدی تمامی مدیران و کارکنان ستادی، استانی و شعب سراسر کشور برای رشد و تعالی شرکت است.
وی در ادامه اظهار داشت: بی تردید اشتیاق به دانستن، تمایل به تلاش و جدیت در خواستن، هر مشکل و مانعی را از سر راه برداشته و مسیر تعالی را در حوزه‌ فردی و سازمانی هموار می‌کند، چنانکه بیمه دی آن را به عنوان شعار و رمز موفیقت خود تعریف کرده و برگزیده است.

** تاکید مهندس موهبتی بر تحقق برنامه عملیاتی شرکت

مهندس موهبتی ضمن تأکید بر جذب پرتفوهای کلان، تحقق برنامه‌ عملیاتی شرکت در حوزه‌ خُرده فروشی را مورد توجه قرار داد و خواستار تداوم اهتمام مدیران ستادی و شعب سراسری در این حوزه شد.
وی حرکت در این مسیر را، بدون یاری و همراهی شبکه‌ فروش مقدور ندانست و افزود: گرچه اقدامات خوبی در حوزه‌ تقویت شبکه‌ فروش بیمه دی صورت گرفته است، اما توجه به امر آموزش و دیگر راه های توانمندسازی نمایندگان، می‌تواند در ثمربخشی اهداف ترسیم شده مؤثر باشد.

** تأکید مدیرعامل بیمه دی بر آموزه‌های اخلاقی

مهندس  موهبتی در ادامه با اشاره به توصیه‌های اسلامی و موکدات اخلاقی، مواردی چون دروغ‌گویی و بزرگ‌نمایی، عدم وفای به عهد، بد خُلقی و عدم تکریم، تکبر و همچنین، جدایی و افتراق را از جمله مواردی برشمردند که موجب خسران در کسب و کار و زندگی شده و برای یک بنگاه اقتصادی مانند بیمه دی ممنوع است.
مدیر عامل بیمه دی همچنین به آفاتی اشاره کرد که در صورت غفلت از آن‌ها، ممکن است حیات هر سازمان اقتصادی را به مخاطره اندازند و از آن جمله، به مواردی چون نا امیدی، ترس، عدم  اعتماد به نفس، اصرار بر روش‌های قدیمی و ابتلا به روزمرگی اشاره کرده و بیان داشت: هریک از این موارد می‌تواند منجر به فرصت‌سوزی‌ و عقب‌ماندگی سازمان از زمانه، جامعه و رقبا شود.

** تاکید مدیرعامل بیمه دی بر تکریم خانواده ایثار و شهادت

مهندس موهبتی با تأکید بر تکریم خانواده‌ ایثار و شهادت، آن را وظیفه‌ شرعی و میهنی هر ایرانی برشمرد و تصریح کرد: گرچه بخش بزرگی از مشتریان و بیمه‌شدگان این شرکت را خانواده‌ بزرگ ایثار و شهادت تشکیل می‌دهند، اما این قشر معزز و معظم، سهام‌داران اصلی این شرکت نیز هستند و بیمه دی تلاش می‌کند تا در هر دو جنبه‌ مشتری‌مداری و امانت‌داری نسبت به حفظ ارزش سهام سهام‌داران خود، کوشا بوده و خدمتگزاری صادق برای این عزیزان باشد.

فتحنایی

Recent Posts

راهبرد پالایش وپخش؛ استفاده از ظرفیت‌های بیرونی

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های…

18 ساعت ago

تفاهم‌نامه حج ۱۴۰۴ به امضا رسید

نشست رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان در خصوص خدمات…

18 ساعت ago

راهبرد دولت، اصلاحات اقتصادی و توجه به معیشت دهک‌های پایین است

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به سیاست های اصلاحی دولت چهاردهم، توجه جدی…

18 ساعت ago

رکود مسکن، بنگاه‌های املاک را به تعطیلی کشانده است/ پیش‌بینی بازار مسکن تا شب عید

عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک گفت: دخالت مستقیم دولت در حوزه مسکن طی سه…

18 ساعت ago

میز حقوقی صنعت بیمه، گامی مؤثر در مدیریت چالش‌های حقوقی

صنعت بیمه به‌عنوان یکی از ارکان مهم نظام اقتصادی، با چالش‌های متعدد حقوقی مانند پیچیدگی…

19 ساعت ago

ضرورت تطابق مستندات ارائه شده به بانک با مشخصات طرفین تراکنش

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی ابلاغیه‌ای در راستای رعایت ضوابط و مقررات مرتبط با…

19 ساعت ago