×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۳۰ تیر , ۱۴۰۳
دانش سازمانی و فنی کارکنان بیمه البرز در صنعت بیمه زبانزد است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، در ابتدای این دیدار، معاونین مدیرعامل و مدیران ستادی به بیان خاطرات در طول دوران خدمت و برخی نیازهای حوزه تحت مدیریت خود پرداختند.
در ادامه این دیدار چند ساعته، مدیرعامل بیمه البرز نیز ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و همچنین گرامیداشت شصت و ششمین سالروز تاسیس بیمه البرز، دانش سازمانی و فنی، نظم و حرکت در چارچوب مشخص را از ویژگی های برجسته کارکنان این شرکت دانست و گفت: تخصص محوری در این شرکت و ارائه خدمات مطلوب، رضایت بیمه گذاران را درپی داشته و باعث شده است تمایل به دریافت خدمت از سوی بیمه البرز رشدی روز افزون داشته باشد.
موسی رضایی میرقائد ارائه خدمات دقیق،سریع و باکیفیت را بهترین تبلیغ برای بیمه البرز دانست و از مدیران خواست تمام راهکارهای تامینی و تضمینی در ارائه خدمات بهتر و حفظ کرامت هرچه بیشتر ذی نفعان را بکار گیرند.
مدیرعامل بیمه البرز با تاکید بر اینکه صداقت شرط اول در توسعه بازار و فروش است گفت: با رعایت این اصل توانستیم در سال گذشته عملکردی درخشان را رقم بزنیم و از این رو از خانواده بزرگ بیمه البرز بابت انسجام و همراهی بی نظیرشان صمیمانه سپاسگزارم.
موسی رضایی میرقائد در پایان با اشاره به لزوم توجه به شرایط معیشتی همکاران و‌ شبکه فروش گفت: در این راستا تا آنجا که اختیاراتم اجازه دهد مضایقه نخواهم کرد و همچون گذشته با همراهی اعضای محترم هیات مدیره، تمام ظرفیت موجود را در راستای رفاه حال همکاران به کار خواهیم گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.