×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دخالت دیجی‌کالا بر روی نرم‌افزارهای کاربران!/ آیا تغییر سیاست‌های گوگل باعث فاجعه شده است؟

به گزارش تجارت گردان ، امیرحسن موسوی مدیر روابط عمومی دیجی کالا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر علت دسترسی دیجی‌کالا بر نرم‌افزار‌های کاربران اظهار کرد: اخطاری که بعضی از کاربران دریافت کرده بودند ارتباطی به این موضوع ندارد، این موضوع به دلیل تغییر سیاست‌های گوگل در ۲ هفته اخیر است و ما هم در این مدت در حال تطبیق دادن اپلیکیشن دیجی‌کالا با این سیاست‌های جدید بودیم و در نهایت تغییرات اپلیکیشن دیجی‌کالا از سوی گوگل تایید شد.

مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا افزود: آپدیت جدید هم‌اکنون روی اپلیکیشن اعمال شده است و در گوگل پلی اخطاری در این راستا دریافت نخواهید کرد.

وی گفت: ما هیچ دسترسی را خارج از قوانین گوگل از کاربر دریافت نمی‌کنیم و سایر اپلیکیشن‌ها نیز اجازه دریافت این دسترسی‌ها را دارند.

موسوی بیان کرد: همچنین اطلاعات به صورت ناشناس ذخیره می‌شود؛ ما از اطلاعات شخصی کاربر‌ها استفاده نمی‌کنیم و در آپدیت جدید اپلیکیشن که هم‌اکنون در دسترس است، اجازه همین دسترسی‌های متعارف را هم به قسمت تنظیمات اضافه کردیم.

وی افزود: در صورتی که کاربران اجازه ندهند، اطلاعات قبلی کاربر در این بخش پاک می‌شود، در آپدیت جدید به تعهدات عمل کرده‌ایم و با توسعه فنی اپلیکیشن، کاربر این امکان را دارد که اطلاعات قبلی را هم حذف کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.