به گزارش ایسنا، صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال درباره سهم این سازمان در تبلیغات محیطی استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی داشتیم به صورتی که در بازیهای خانگی مبلغ ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان سهم سازمان لیگ فوتبال است.
او با بیان این که “چون از مدیران باشگاهها برای جلسه هماندیشی تبلیغات محیطی دعوت شده بود، فتاحی، معاون باشگاه استقلال به جلسه اجازه ورود پیدا نکرد،” در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ از صدا و سیما مبلغی برای حق پخش فوتبال گرفته است؟ بیان کرد: ما هیچ درآمدی از صدا و سیما نداشتیم. یک مصوبه وجود دارد که پول را به وزارت ورزش بدهند و وزارت ورزش هم به فدراسیون فوتبال بدهد تا بین باشگاهها تقسیم شود اما آییننامهای برای تقسیم آن وجود ندارد.
رئیس سابق سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در زمان امضای قرارداد با دراگان اسکوچیچ توضیح داد: اظهار نظر کردن من شاید درست نباشد. کمسیون یکی از مربیانی که گزینه جانشینی اسکوچیچ بود، سه برابر قرارداد اسکوچیچ بود. خیلی برایش جالب بود که در آستانه جام جهانی، در فاصله چهار، پنج ماه ۵۰۰ هزار دلار گیرش بیاید. این که قرارداد اسکوچیچ را فسخ کنیم اما جایگزینی نداشته باشیم، کار درستی نیست.
درودگر درباره درآمد تبلیغات محیطی لیگ بیست و یکم اظهار کرد: مجموع قراردادها به باشگاهها ارائه شد که مبلغی بالای ۱۹۰ میلیارد تومان بود. ما در چهار سال گذشته یک بار ۵۰ درصد کمیسیون داده بودیم، یکی از قراردادها ۷۰ درصد بدهی داشت و در آخرین قرارداد ۲۷ درصد سود به شرکت تبلیغاتی داده بود. در سال گذشته که ۱۹۱ میلیارد تومان قرارداد داشتیم، کلا ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمیسیون دادیم. این یک اتفاق خوب بود که رخ داد. علیرغم این که کمیسیون معاملات تصویب کرده بود ۱۵ درصد کمیسیون بدهیم اما ما خساست کردیم و ۱۰ درصد کمیسیون دادیم.
او در پایان درباره عزل بهاروند، رئیس سازمان لیگ عنوان کرد: آقای بهاروند زحمات زیادی کشیدند. امیدوارم بیایند. میدانم برکنار شدهاند اما غیرممکن در کشور ما وجود ندارد و ممکن است هفته بعد برگردند!
انتهای پیام