Categories: ورزشی

درخشان: پرسپولیس با این شیوه بازی قهرمان نمی‌شود

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه نخست بازی بهتری از پرسپولیس  نسبت به نیمه دوم شاهد بودیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد  که در نیمه دوم پرسپولیس دچار افت شد. شاید استرس حفظ پیروزی باعث این موضوع باشد اما به هرحال در نیمه دوم بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از اردوی تیم ملی پرسپولیس دچار افت شده است، گفت: کادر فنی پرسپولیس باید به دنبال دلایل این افت باشد. قبول داریم که تعداد ملی‌پوشان پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر است اما نباید بعد از یک وقفه پرسپولیس این چنین شود. وقفه‌ای که در لیگ رخ داد به سود پرسپولیس نبود. هم در دیدار برابر تراکتور هم در دیدار برابر سپاهان خط هافبک پرسپولیس در طراحی حملات مشکل دارد. اصلا خط حمله و لوکادیا تغذیه نمی‌شود که این مهاجم بخواهد گلزنی کند. در همین دیدار برابر مس رفسنجان هم سروش رفیعی و هم مهدی ترابی نتوانستند عملکرد خوبی در خط هافبک داشته باشند و حملات را طراحی و توپ را بگردانند.

او درباره  پاسخ به این سوال که چرا هافبک‌های پرسپولیس در ارسال پاس‌های در عمق ناکام هستند هم گفت: دلیل این موضوع را کادر فنی پرسپولیس باید بیاید اما حقیقتا در سه بازی اخیر پرسپولیس در طراحی حمله و ارسال پاس از خط هافبک خوب کار نکرده است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید طوری بازی کند که در هر بازی چندین فرصت گلزنی ایجاد کند. اگر قرار باشد بازی‌های پرسپولیس به این شکل ادامه داشته باشد و فرصت گلی خلق نشود، پرسپولیس قهرمان نمی‌شد.

درخشان در ادامه گفت: در دیدار برابر مس رفسجان پرسپولیس با یک گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید بازی را برد اما با این روش بازی که هیچ فرصتی ایجاد نمی‌شود، پرسپولیس نمی‌تواند در بازی‌های آینده موفق باشد. در نیمه دوم بازی برابر مس لوکادیا فقط راه می‌رفت هیچ توپی به او نرسید.

وی در پایان درباره خط دفاع پرسپولیس هم گفت: خط دفاع پرسپولیس نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری دارد. البته باید گفت پرسپولیس در دفاع تیمی نسبت به فصل گذشته بهتر کار می‌کند و به حریفان اجازه نمی‌دهد که فرصتی به دست بیاورند و روی دروازه پرسپولیس موقعیت گلزنی ایجاد کنند. در برخی مواقع م که توپ عبور می‌کند بیرانوند با عملکرد خوبش اجازه نمی‌دهد دروازه پرسپولیس باز شود که این بسیار نکته مثبتی است.

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

مدیرعامل بیمه البرز شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

مدیرعامل بیمه البرز، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

4 ساعت ago

پیام روابط عمومی بیمه مرکزی بمناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

روابط عمومی بیمه مرکزی، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیر عامل پست بانک ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پی شهادت مجاهد نستوه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پیامی شهادت مجاهد نستوه راه حق…

4 ساعت ago

پیام مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

افشین خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب…

4 ساعت ago

مدیرعامل بانک تجارت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت

مدیرعامل بانک تجارت با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را به محضر…

4 ساعت ago