به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، بر اساس رأی هیأت داوران این سمپوزیوم، نشان«مدیر ارشد ارتباطگستر» به پاس خدمات مؤثر در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه ویژه به افکار عمومی، ارتباط هوشمند با رسانهها، حمایت از برنامههای ارتباطی و نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی به دکتر علی جباری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، اعطا شد.
همچنین مهدی علیپور مدیر کل روابط عمومی بیمه ایران توانست با پشتوانه کارنامه موفق در حوزه ارتباطات سازمانی، توجه به نیازهای جامعه و تعامل سازنده با رسانهها، نشان «روابط عمومی برتر» را از آن خود کند. سید عباس فرجی از کارشناسان برجسته این شرکت نیز بهعنوان «کارشناس برتر روابط عمومی» انتخاب شد.
گفتنی است؛ محمدجعفر قائمپناه، معاون اجرایی رئیس جمهور، نیز در حاشیه مراسم با اشاره به نقش روزافزون روابط عمومی در ایجاد وفاق ملی و تقویت انسجام سازمانی، سخنرانی جامعی ارائه و ضمن تجلیل از دستاوردهای روابط عمومیهای فعال در کشور و دستاندرکاران برگزارکننده سمپوزیوم، بر ضرورت بسط فرهنگ ارتباط مؤثر و توسعه ارتباطات بینالمللی تأکید کرد.
بیستمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی با هدف افزایش تعاملات سازمانی در سطح ملی و فراملی، بهرهمندی از ظرفیتهای نوین ارتباطی و ارتقای سطح آگاهی عمومی و با حضور چهرههای برجسته علمی، مدیران ارشد حوزههای ارتباطی و مسئولان سازمانی، یکی از مهمترین اتفاقات سال در عرصه ارتباطات و روابط عمومی است که دستاوردهای چشمگیری را برای فعالان این عرصه به همراه دارد.
عبدالناصر همتی با بیان اینکه هفته گذشته ۱۷ هزار مجوز کسب و کار را صادر…
مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در نشست کمیته درمان این سازمان که با حضور…
شرکت سهامی بیمه ایران، بزرگترین و باسابقهترین شرکت بیمهای کشور با کسب سه کرسی از…
همراه اول در بیستویکمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه…
مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه رایتل مرکز ثقل کسب و کارهای…
مدیرعامل گروه توسعه ملی گفت: انحراف در برنامههای توسعهای و سرمایهگذاری در حوزه انرژی امروز…