به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، رضا گودرزی افزود: سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) بانک صادرات ایران به منظور مشتریمداری و کاهش حضور غیرضروری مشتریان در شعب، ارتقای بانکداری نوین، افزایش سرعت و امنیت، خدمات پرکاربرد بانکی را به مشتریان ارائه کرده و علاوه بر امکان دریافت تسهیلات متنوع بانکی، در تازهترین خدمت تا سقف دو میلیارد ریال در قالب طرح ۶٧ و تبسم به متقاضیان تسهیلات ارائه میکند.وی با تشریح قابلیتهای جدید سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر)، سهولت ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانک را مورد تاکید قرار داد و افزود: بیش از ٩۶ درصد خدمات بانک صادرات ایران به صورت الکترونیکی و خارج از شعبه انجام میشود.معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران اظهار کرد: برای برخی خدمات مالی نیز در قالب سامانه شمس تمهیداتی در نظر گرفته شده است که درخواست و اعطای تسهیلات قرضالحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، وام اقشار ویژه، وام مشاغل خانگی کمیته امداد و بهزیستی، وام مسکن روستایی، کارت اعتباری همیاران سپهر، تسهیلات طرح ۶٧، طرح اعتباری سپهر، طرح نسیم، مرابحه اقساطی و مرابحه بدون واریز قسط، از قابلیتهای جدید این سامانه است. وی همچنین صدور غیرحضوری کارت، فعالسازی سپهرکارت، بستن حسابهای مازاد، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی و بازپرداخت اقساط تسهیلات را از دیگر قابلیتهای جدید این سامانه عنوان کرد و افزود: تعداد درخواست خدمات مشتریان این سامانه از ١٣ هزار تقاضا در مهر سال ٩٩ به ٢٢٨ هزار درخواست در شهریور سال ١۴٠٠ افزایش یافته است.
حضور فعال شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان در نمایشگاه بین المللی فولاد کیش -…
فولاد سنگان با افزایش ۴۳ درصدی تولید و فروش خود در هفت ماهه نخست سال…
مهندس بابک پورکیا که پیش از این به عنوان مدیر مجتمع پتروشیمی شیراز فعالیت مینمودند،…
مهندس احمد رضا حیدرنیا، با قلبی مملو از سپاس و خاطرات خوش، پس از سالها…
نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر اینکه ارز، اونس جهانی…
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آمادگیِ کامل این شرکت و تیم وزارت نفت برای…