×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۰ شهریور , ۱۴۰۳
دریافت پروانه بهره‌برداری درجه یک گردشگری مزرعه کمال آباد

گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مجتمع پتاس خوروبیابانک، سید حسین شهامی مدیر مجتمع پتاس خوروبیابانک، عنوان کرد: مجموعه گردشگری مزرعه کمال آباد با مساحت ۲۵ هکتار و در فاصله ۸ کیلومتری شهر خور واقع شده است. این مزرعه دارای ۴ مجموعه و ۲۵ سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی کامل است و ظرفیت پذیرش ۵۴ نفر را دارد.

شهامی بیان کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذاری مجتمع شرکت فرآورده‌های فسفات کارون مرمت و بازسازی شده و زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: این اقدام نه تنها به توسعه گردشگری در شهرستان خوروبیابانک کمک می‌کند، بلکه به رونق اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی نیز منجر خواهد شد.

مدیر مجتمع پتاس خوروبیابانک درباره آغاز طرح گردشگری معدنی در کشور بیان کرد: طرح گردشگری معدنی ابتدا در بخش معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح و اقدام به بررسی معادن دارای پتانسیل گردشگری شد.

شهامی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران معادنی که مستعد اجرای طرح گردشگری معدنی بودند را شناسایی و معدن پتاس خور به عنوان اولین گزینه جهت اجرای طرح ژئوتوریسم معدنی انتخاب شد و دریافت این مجوز گردشگری نیز گامی در مسیر پیشبرد هر چه بیشتر هدف گردشگری معدنی است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.