×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
دریافت گواهینامه های بین المللی رضایتمندی و رسیدگی به شکایت مشتریان

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شرکت فولاد مبارکه اصفهان، محمدحسین قورچانی مدیرعامل شرکت فلزتدارک فولاد مبارکۀ اصفهان ضمن تأیید این خبر گفت: فرایند ممیزی در تاریخ چهاردهم مردادماه سال جاری با رعایت کلیۀ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
وی ضمن قدردانی از همکاری تمامی واحدها اذعان داشت: دریافت این دو گواهینامه گام مهمی در جهت حرکت این شرکت به‌سوی مشتری‌مداری در عرصه‌های بازرگانی و تجاری است و امکان رسیدگی به بازخوردهای مربوطه را به‌صورت مطلوب فراهم می‌سازد.
وی خاطرنشان کرد: استاندارد ISO10002:2018  راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد در فرایند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمان‌ها اعم از تجاری، غیرتجاری و حتی تجارت الکترونیک است و ISO10004:2018 استانداردی است که برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان‌ها طراحی شده و به‌کارگیری این استاندارد از طریق طبقه‌بندی نیازهای مشتریان باعث حرکت سازمان به سمت مشتری‌مداری و رضایت مشتریان می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.