به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ این شرکت پس از استقرار زیر ساختهای سختافزاری و نرمافزاری مورد نیاز برای مرکز ارتباط با مشتریان خود و همچنین تدوین فرایندها، ساختار و روشهای عملیاتی و در نهایت جذب، آموزش و توسعهی منابع انسانی، موفق به اخذ گواهی استاندارد (Customer contact center) ISO15838 شد. گفتنی است؛ مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی در حال حاضر به طور شبانهروزی در حال فعالیت بوده و این موفقیت، در راستای چشمانداز شرکت بیمه دی و استانداردسازی فرآیندها برای توجه ویژه به پاسخگویی، نگاهداشت و وفادارسازی مشتریان اخذ شده است.
امیر سرتیپ علی ملک معاون پدافند غیرعامل کشور در راس هیاتی یازدهم آبانماه ۱۴۰۳ ضمن…
مهرداد دهداری مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از سوی وزیر…
به پاس تلاش های موثر شرکت فولاد اکسین خوزستان در اجرای پروژه ها درسالهای اخیر و…
همایش تخصصی تعالی در آستانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت…
در پی انتشار اخباری در برخی رسانهها مبنی بر «انتشار گاز فسژن در پتروشیمی کارون،…