Categories: بانک و بیمه

دریافت گواهی نامه استاندارد مرکز ارتباط با مشتریان ISO 15838 توسط بیمه دی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ این شرکت پس از استقرار زیر ساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز برای مرکز ارتباط با مشتریان خود و همچنین تدوین فرایند‌ها، ساختار و روش‌های عملیاتی و در نهایت جذب، آموزش و توسعه‌ی منابع انسانی، موفق به اخذ گواهی استاندارد (Customer contact center) ISO15838 شد. گفتنی است؛ مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی در حال حاضر به طور شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و این موفقیت، در راستای چشم‌انداز شرکت بیمه دی و استانداردسازی فرآیندها برای توجه ویژه به پاسخگویی، نگاهداشت و وفادارسازی مشتریان اخذ شده است.

فتحنایی

Recent Posts

فولاد خوزستان پیشران برنامه‌های پدافند غیرعامل کشور است‌

امیر سرتیپ علی ملک معاون پدافند غیرعامل کشور در راس هیاتی یازدهم آبان‌ماه ۱۴۰۳ ضمن…

5 ساعت ago

شرکت نفت ستاره خلیج فارس رتبه برتر پدافند غیرعامل وزارت نفت را کسب کرد

مهرداد دهداری مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از سوی وزیر…

5 ساعت ago

مارون میزبان مدیران تعالی صنعت پتروشیمی

همایش تخصصی تعالی در آستانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت…

8 ساعت ago

اطلاعیه روابط عمومی پتروشیمی کارون در خصوص انتشار محدود گاز فسژن در مجتمع

در پی انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر «انتشار گاز فسژن در پتروشیمی کارون،…

8 ساعت ago