×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
تکریم مشتری یکی از اولویت‌های موسسه است

 ایشان ضمن تشریح برنامه‌های سال۱۴۰۲ تصریح کرد در این سال اهدافی برای موسسه توسط هیئت مدیره تعیین شده است که امیدواریم با همت و تلاش تک تک همکاران به اهداف مورد نظر نائل آییم.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود بازاریابی هدفمند و تعامل با مشتریان را عامل مهمی در افزایش سهم بازار دانست و گفت تعامل و همکاری با مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی یکی از اولویت‌های موسسه می باشد و همه باید با یکدیگر عهد ببندیم که حتی یک مشتری ناراضی نداشته باشیم. وجود مشتریان محترم چه سپرده گذار و چه تسهیلات گیرنده مایه برکت و نعمت است و باعث بقای ما خواهد بود لذا باید هر فردی که به موسسه مراجعه می‌کند مورد تکریم قرار گیرد. وی به اهمیت نقش کارکنان در راستای رضایت مشتریان تاکید و بیان داشتند کارکنان موسسه می بایست برای رضایت مشتریان که ولی نعمت ما هستند با ارائه خدمات متنوع و به روز و مطابق خواست مشتریان و با رعایت دستورالعمل ها و قوانین تلاش کنند.
 آقای جوادی با تاکید بر جانشین پروری و تربیت نیرو افزود با توجه به اینکه از سال جاری بازنشستگی همکاران آغاز می شود لذا می بایست برای هر جایگاه جانشین هایی تربیت شود که دانا،  با نشاط و دارای دانش و تجربه باشند.
 ایشان ضمن بیان حدیثی از امام موسی کاظم علیه السلام در خصوص گذران بودن فرصت ها اظهار داشتند فرصت ها را مغتنم بشمارید و از آنها بهره لازم را ببرید و از تکنولوژی و دانش روز استفاده نمایید بنابراین همکاران باید ظرفیت‌ها را جدی بگیرند و تلاش مجدانه ای را در این خصوص داشته باشند. آنچه از همکاران انتظار داریم تلاش و کوشش در کنار خود باوری، همدلی و اتحاد برای یک حرکت مستمر و پایدار در مسیر تعالی و رشد و پیشرفت است.
مدیرعامل در خاتمه با آرزوی سالی خوب همراه با موفقیت برای کلیه هموطنان عزیز بیان داشت: موسسه اعتباری ملل همه تلاش و کوشش خود را می نماید تا شعار سال ۱۴۰۲ (مهار تورم و رشد تولید) که توسط مقام عظمای ولایت نام گذاری شده است را جامه عمل بپوشاند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.