به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر خانه ماندن بهترین راه برای کاهش تردد های غیر ضروری و همچنین کاهش مراجعه به شعب بانک ملی ایران با بروز رسانی صفحه سوالات متداول در کنار واحد ارتباط مردمی خود (۰۲۱۶۴۱۴۰) پاسخگوی مشتریان خود می باشد .
مشتریان و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به این صفحه به آدرس https://bmi.ir/fa/faq/cat-3 پاسخ های سوالات خود را در بخش های خدمات الکترونیک، تسهیلات، امور حقوقی، ارزی و ریالی دریافت کنند .
بهترین راه برای دسترسی آسان و سریع به پاسخ های ضروری استفاده از خدمات و امکاناتی است که بانک ملی ایران در اختیار مشتریان و کاربران گرامی قرار می دهد.
با استفاده از این امکانات در خانه بمانیم و در قطع زنجیره کرونا موثر باشیم.
https://tejaratgardan.ir/?p=97887