×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
در شش ماهه نخست۱۴۰۳، صادرات تولیدات منطقه آزاد ماکو به ۲۴ میلیون یورو رسید

حمزه حورسی روز یکشنبه در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو با اشاره به تراز مثبت تجاری این منطقه بیان کرد: واردات کالای مسافری به این منطقه ۱۴ میلیون دلار در این مدت بوده است.

وی ارزش تولیدات واحدهای کشاورزی منطقه از ابتدای سال جاری تا آخر مرداد را ۲۵ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ارزش تولیدات واحدهای صنعتی و معدنی منطقه در این مدت ۴۵۳۵۰ میلیارد ریال بوده است.

حورسی با اشاره به اینکه برای ارزش ریالی صدور پروانه بهره برداری طرح های سرمایه گذاری داخلی در منطقه یک هزار و ۶۹ بوده اذعان داشت: ۱۲ پروانه بهره برداری طرح سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو طی ۵ ماه صادر شد.

۴۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی در ماکو

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: ۴۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی از ابتدای سال تا آخر مرداد در منطقه آزاد ماکو تحقق یافت.

حمزه حورسی در تکمیل خبر گفت:عملیات اجرایی ۷۷ طرح سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی این منطقه آغاز شده و ارزش ریالی طرح های سرمایه گذاری داخلی منطقه که عملیات اجرایی آن ها آغاز شده ۱۴ هزار میلیارد ریال بوده که بعد از بهره برداری اشتغالزایی خوبی برای منطقه خواهد داشت.

وی تعداد تقاضای سرمایه گذاری داخلی ثبت شده در منطقه از ابتدای سال تا ابتدای شهریور را ۸۴ فقره به ارزش ۲۹۲ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: ۲۲ میلیون یورو تقاضای سرمایه گذاری خارجی در این مدت ثبت شده است .

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.