به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی که در اپلیکیشن «بله» انجام می شود، به صورت دوره ای یکی از خدمات بانک را در معرض ارزیابی مخاطبان قرار داده و از آنها می خواهد به سوالات مطرح شده در این باره پاسخ دهند.
نخستین نظرسنجی با محور ارزیابی «همراه بانک ملی» و با استفاده از بازوی طراحی شده در بله به نشانی https://ble.im/nazarsanjibmibot انجام می شود.
این نظرسنجی حاوی ۱۴ سوال است که مشتریان می توانند با پاسخ دادن به همه آنها، شانس خود را برای برنده شدن ۱۰ جایزه در نظر گرفته شده امتحان کنند.
اپلیکیشن «بله» یک پیام رسان بومی با قابلیت های مالی و بانکی است که اکنون بیش از ۵.۵ میلیون نفر کاربر دارد.
در ادامه سلسله نشستهای ارتباط با کارکنان، دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در…
شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان موفق به کسب نشان زرین پیشتازان کیفیت و نوآوری شد. این…
معاون اکتشاف و بهرهبرداری ایمپاسکو گفت: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در راستای…
با شروع مدارس با ربات کمک درسی بله، دانش آموزان میتوانند در آزمونهای خود بهترین…
حمید عباسیان: بانک صنعت و معدن در راستای توسعه مستمر و تکمیل سبد خدمات خود…
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری تعرض به ۹۲۱ هکتار زمین دولتی…