به گزارش تجارت گردان به نقل از ورج، در اوایل سال جاری میلادی توئیتر اعلام کرد مشغول توسعه قابلیت «سوپر فالوز» (Super Follows )است که به برخی کاربران اجازه میدهد در ازای دسترسی به محتوای اضافی از فالوئرهای خود هزینه دریافت کنند.
روز گذشته جین مانچون وانگ یکی از محققان اپلیکیشن، اسکرین شات هایی درباره این ویژگی در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرد.
براساس تحقیق وانگ، فقط کاربرانی که ۱۸ ساله باشند، حداقل ۱۰ هزار فالوئر داشته باشند و طی ۳۰ روز گذشته حداقل ۲۵ توئیت منتشر کرده باشند، قادر به استفاده از قابلیت «سوپر فالوز» خواهند بود.
همانطور که توئیتر نیز قبلاً اشاره کرده بود سوپر فالوز شامل محتوای اضافی مانند توئیت هایی انحصاری برای عدهای از کاربران است.
همچنین وانگ فهرستی از دسته بندی محتوا کشف کرده که کاربران سوپر فالوز میتوانند با استفاده از آنها محتوای مورد نظر خود را مشخص کنند (مانند گروه ورزشی یا پادکست).
توئیتر از اظهار نظر درباره آخرین جستجوی وانگ خودداری کرده است. اما پیش از آن قابلیتی مشابه سوپر فالوز را توصیف کرده بود. این شبکه اجتماعی با مثالی توضیح داده بود کاربر با پرداخت ۴.۹۹ دلار درماه میتواند به محتوای خاص دست یابد.
این جدیدترین قابلیت پرداختی است که توئیتر در هفتههای اخیر ارائه کرده است. این شبکه اجتماعی در ماه می تست قابلیت Tip Jar را آغاز کرد که به کاربران اجازه میدهد با کلیک روی آیکون دلار در پروفایل توئیتر تولید کنندگان محتوا، مبالغی را به طور مستقیم به آنها بپردازند.