Categories: بانک و بیمه

دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای استان یزد بیمه باران افتتاح شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی، مدیرعامل بیمه باران با اشاره به اهمیت توسعه شبکه فروش و ظرفیت‌های استان یزد، این نشست را آغاز کرد و در ادامه افزود: ضمن آرزوی توفیق برای دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای یزد و نمایندگان آن، تصور می‌کنم این استان با ظرفیت‌های متعددی که دارد، می‌تواند نتایج درخشانی در تولید حق بیمه داشته باشد.

علیرضا هادی تصریح کرد: مهم‌ترین عامل در فروش بیمه زندگی، ترویج فرهنگ آن است. بنابراین در ابتدای فعالیت دفتر یزد، در تلاش خواهیم بود با ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی، بتوانیم در حوزه تبلیغات بیمه‌های زندگی عملکرد موثری داشته باشیم.

مدیر عامل بیمه باران با تاکید بر اهمیت افزایش دانش مالی نمایندگان و انواع اجزای شبکه فروش، گفت: امروزه نمایندگان و شبکه فروش بیمه زندگی باید مجهز به دانش در همه زمینه‌های مالی باشند تا بتوانند با جلب اعتماد مشتری به عنوان یک کارشناس مشاور مالی اقدام به ارائه خدمات کنند. رویکردی که امروز در صنعت بیمه دنیا کارشناسان فروش بیمه در پیش گرفته‌اند و ما برای تعمیق روابط خود با آحاد جامعه و مطلع شدن از نیازها و خواسته‌های آن‌ها ناگزیر به تبعیت از همین رویه هستیم.

او در ادامه افزود: شبکه فروش رابط میان سازمان و مردم است. بنابراین هر اندازه این پل ارتباطی قدرتمند‌تر باشد، تفاهم و درک بهتری در این رابطه دوسویه شکل می‌گیرد تا بتوانیم به چشم‌انداز دقیق‌تری از نیازها و خواسته‌های توده جامعه برای طراحی و به‌روزرسانی محصولات بیمه‌ای برسیم.

هادی گفت: با توجه به اینکه اساس محصولات بیمه زندگی رفع دغدغه‌های جامعه است، ما از بدو تاسیس بیمه باران و در روند طراحی محصولات بیمه زندگی به این رکن توجه داشتیم و هر یک از محصولات بیمه باران در پاسخ به یک سری از دغدغه‌های افراد طراحی و ارائه شده‌اند.

او در ادامه ضمن تشریح عملکرد بیمه باران، افزود: از ابتدای فعالیت این شرکت، مبلغ ۱٫۷۱۲٫۳۹۸ میلیون ریال به عنوان سرمایه بیمه‌های زندگی به بیمه‌گزاران پرداخت شده است، که این مبلغ شامل ذخیره ریاضی به علاوه سودهای حاصله بیمه‌نامه‌ها می‌شود.

او افزود: در حال حاضر بیمه باران ماهیانه به مشتریان مستمری پرداخت می‌­کند و بخشی از مبالغ پرداخت شده شامل مستمری­‌های ماهیانه است.

مدیرعامل بیمه باران در ادامه سخنان خود بر ضرورت تفکیک پرداخت سرمایه بیمه به بیمه‌گزاران از خسارت تاکید کرد و گفت، مبالغ پرداختی به بیمه‌گزاران در قالب سرمایه بیمه نباید به عنوان خسارت لحاظ شوند، گفت: اگرچه در صورت‌های مالی و گزارش‌های آماری این مبالغ نیز تحت عنوان خسارت قرار می‌گیرند، اما بهتر است عبارت صحیح‌تری برای این مبالغ در نظر گرفته شود تا مخاطبان بتوانند تصویر شفاف‌تری از عملکرد شرکت‌های بیمه‌گر پیدا کنند.

فتحنایی

Recent Posts

بیتا طرح نوآور بار دیگر در خط مقدم مهندسی معکوس فولاد مبارکه

در پی موفقیت‌های پیشین، شرکت بیتا طرح نوآور موفق شد پس از سه سال وقفه،…

4 ساعت ago

به مناسبت ۷ مهرماه؛ برگزاری مانور آتش‌نشانی و تجلیل از آتش‌نشانان پاکسان

شرکت پاکسان به مناسبت هفتم مهر و روز آتش‌نشان، ضمن برگزاری مانور از زحمات آتش‌نشانان…

4 ساعت ago

بهره‌مندی از چک الکترونیکی بانک آینده در بستر چکاد سامانه کیلید

بانک آینده از خدمت جدید خود در قالب «چک الکترونیکی» در بستر چکاد سامانه کیلید،…

4 ساعت ago

استعلام و پرداخت قبوض در اپلیکیشن بله

با اپلیکشن بله در لحظه، تمام قبوض خود را پرداخت کنید.

4 ساعت ago

مهربانی ملی ادامه دارد

در طرح مهربانی ملی متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه می توانند با افتتاح حساب مهربانی…

4 ساعت ago

صدور اعتبار اسنادی در بانک توسعه تعاون با رویکرد حمایت از تولید است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت صدور اعتبار اسنادی در این بانک با رویکرد…

4 ساعت ago