Categories: بانک و بیمه

دکتر حسین مهری: بانکداری دیجیتال، یکی از ابزارهای تحقق مشتری محوری است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از بانک صنعت و معدن، وی که در نشستی با عنوان تحول دیجیتال در بانک صنعت و معدن ، با حضور مدیران و کارشناسان اجرای پروژه بانکداری دیجیتال در این بانک سخن می گفت افزود: با توجه به تحولات عظیمی که در حوزه فناوری در جهان در جریان است و همچنین شکل گیری نیازهای پیچیده مشتریان شبکه بانکی،گذر از مدل بانکداری سنتی به بانکداری دیجیتال یک امر گریزناپذیر است.
دکتر مهری عنوان داشت: از لحاظ وجود اطلاعات و زیرساخت های لازم اقدامات خوبی در کشور به انجام رسیده و لازم است با برقراری ارتباط بین سیستم های اطلاعاتی در سازمانهای مختلف و ایجاد امکان دستیابی بانک ها به این اطلاعات، زمینه تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و طراحی خدمات نوین بانکی در بستر بانکداری دیجیتال فراهم شود.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن بیان داشت: در اقتصاد هوشمند، از مشتری مداری به سمت مشتری محوری حرکت می کنیم بطوریکه مشتری، محور تمامی فعالیت های بانک می شود و همه فرآیندها و خدمات در بانک بر اساس خواست و نیاز مشتری تعریف می گردد.
این مدیر ارشد بانکی تصریح کرد: در بانکداری دیجیتال موضوع پیش بینی نیاز و شناسایی ترجیحات مشتریان مطرح می شود بنابراین لازم است با استفاده از نوآوری، فرهنگ سازی و بهره مندی از تکنولوژیهای روز و با تکیه بر توانمندی تمامی کارکنان سازمان در تحقق این پروژه مهم کوشا باشیم.
دکتر مهری با اشاره به اجرای موفقیت آمیز مانور ارائه خدمات از طریق مرکز داده پشتیبان و قدردانی از همکاران دست اندر کار این مانور تأکید کرد: تسریع در اجرای پروژه بانکداری دیجیتال برای بانک صنعت و معدن که همواره در رویایی با تحولات آمادگی کامل داشته و در ارائه خدمات بانکی نوین پیشرو بوده است، یک ضرورت است.
منصور یوسفی نیا معاون فناوری و اطلاعات بانک صنعت و معدن نیز در این جلسه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری، دفتر مدیریت بانکداری دیجیتال در این بانک تشکیل شد و تعریف پروژه برای اجرای بانکداری دیجیتال صورت گرفت.
وی گفت: نمونه ای از منشور پروژه یاد شده ارائه گردید که هم اکنون در مرحله تأیید قرار دارد و بر اساس موارد مشخص شده بودجه لازم پیش بینی و در نظر گرفته شده است.
مهندس یوسفی نیا افزود: به دلیل ماهیت پر ریسک فعالیت این بانک، کار با تیمی از افراد متخصص که دارای سابقه اجرایی مشابه در چند کشور حوزه خلیج فارس هستند آغاز شده و با جدیت دنبال می شود.
وی خاطر نشان کرد: آموزش های لازم در خصوص تحقق تحول دیجیتال از رأس هرم مدیریتی این بانک شروع شده و طبق برنامه ریزیهای انجام شده آموزش های متناوب در این زمینه برای کارشناسان و مدیران سطوح میانی و اجرایی بانک نیز برگزار خواهد شد.

فتحنایی

Recent Posts

سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…

1 روز ago

سامسونگ از Galaxy S24 FE مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازه‌ترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…

1 روز ago

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع از نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی

همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…

1 روز ago

پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند…

1 روز ago

اگر در مقام مسئولیت نگاه مومنانه داشته باشیم، برکات خداوند بر کار ما نازل می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای، درمانی و…

1 روز ago