به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین ، مصطفی امیری مدیر حوزه مدیریت و ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین در مورد اهداف تعیین شده برای اجرای پروژه تازه گردانی هویت جدید بانک کارآفرین ادامه داد : همچنین رویکرد جدید بانک کارآفرین که بخش بنیادین آن از استراتژیهای اصلی بانک نشات گرفته، قصد دارد بانکداری شرکتی را هدفمندتر و متمرکزتر در صنایعی همچون پتروشیمی، دارو (صنعت بیمارستانی)، IT و مخابرات، فلزات و غذایی دنبال کند. همچنین با توجه به روند شکل گرفته در دنیا و نیاز به توجه در حوزه تکنولوژی، این بانک قرار است در حوزه IT نیز سرمایهگذاری کند و در افق بلند مدت خود قصد دارد با توجه به روند تغییر دیپلماسی کشور، بانکداری بینالمللی را دنبال کند.
امیری تاکید کرد: در همین حال طبق اهداف تعیین شده در پروسه ری برندینگ قصد داریم تا با ارائه خدمات و محصولات جدید، در بازارهای نو جایگاه جدیدی به دست آوریم
به گفته وی ،در جایگاهسازی مجدد برند (Re-Positioning ) قطعا بخشهایی از استراتژیهای کسبوکار برند تغییر کرده و ری پوزیشنینگ بر اساس درک نیاز به این تغییرات انجام می شود.ری-برندینگ با ری-پوزیشنینگ بسیار نزدیک به هم هستند، اما زمانی که تغییر اساسی در استراتژی و هویت برند از قبیل توسعه برند به صنایع جدید و متفاوت، تغییر نام و مباحثی از این قبیل انجام شود مفهوم ری-برندینگ شکل می گیرد اما در ری-پوزیشنینگ بخش هایی از استراتژی کسب و کار تغییر می کند.
ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین در مورد ضرورت این تغییرات در آغاز دهه سوم حیات بانک کارآفرین گفت: جایگاه سازی مجدد، سطحی بالاتر از زنده نگه داشتن برند، در جایگاه و هویت مفهومی برند دارد. زمانی که یک برند به موضوعاتی از قبیل تغییر استراتژی سازمان و یا ظهور اتفاقاتی در ساختار کسب و کار می رسد، لازم است جایگاه سازی مجدد انجام دهد و تداعی، هویت و جایگاه برند خود را در ذهن مخاطب اصلاح و به روز کند.
امیری ادامه داد: در جایگاه سازی مجدد، احیا و به روز شدن هویت بصری و کلامی قطعاً انجام شده و علاوه بر تغییرات ظاهری، هویت مفهومی، وعده و جایگاه برند نیز به روز می شود.در جایگاه سازی مجدد قطعاً بخشهایی از استراتژی های کسب و کار و برند تغییر کرده که نیاز به این اقدام احساس شده است.گاهی یک تغییر در چشم انداز یا ماموریت سازمان، نقاط قوت و شایستگی های سازمان و یا فرصت ها و تهدیدهای بازار، ممکن است کل اجزای استراتژی را متحول کند و در چنین زمانی نیاز است جایگاه سازی مجدد انجام شود.
وی همچنین با اشاره به همکاری گسترده با هنرمندان و اساتید مطرح در اجرای هویت جدید بانک کارآفرین گفت: متخصصان در حوزه های برندینگ؛ استراتژی های برندسازی را یک مقوله چند بعدی می دانند که به عوامل مهم هویتی مانند هویت بصری، هویت نوشتاری، هویت شنیداری و هویت بویایی مانند رنگ، قلم، شعار، لوگو، فرهنگ سازمانی و حتی رایحه پرداخته و جلوه گری می کند. لذا زمانی که از پیاده سازی ری پوزیشنینگ برای بانک کارآفرین صحبت می شود این بدان معنا است که بانک کارآفرین از متخصصان خبره و با تجربه داخلی با بهره گیری از علوم و فنون روز دنیا در همه ی حوزه های تخصصی بهره برده و توانسته است همه هویت ها را در قالب و چارچوب استاندارد به زبان قابل درک برای مخاطبان تفسیر و تعریف کند تاری پوزیشنینگ بانک کارآفرین بتواند در عین استقلال و هویت مستقل، انتقال دهنده پیام و روحیه تخصصی برندبانک نیز باشند.
امیر سرتیپ علی ملک معاون پدافند غیرعامل کشور در راس هیاتی یازدهم آبانماه ۱۴۰۳ ضمن…
مهرداد دهداری مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از سوی وزیر…
به پاس تلاش های موثر شرکت فولاد اکسین خوزستان در اجرای پروژه ها درسالهای اخیر و…
همایش تخصصی تعالی در آستانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت…
در پی انتشار اخباری در برخی رسانهها مبنی بر «انتشار گاز فسژن در پتروشیمی کارون،…