به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ محسن دودانگه ضمن قدردانی از زحمات پرسنل۱۳۷، بر ارتقاء کیفیت خدمات، تسریع در رسیدگی به پیامهای شهروندان و جلب حداکثری رضایت شهروندان تاکید کرد.وی در ادامه افزود: عملکرد هشتماهه سامانه ۱۳۷ مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس گزارشهای ارائهشده، در مقایسه هشتماهه ابتدایی سالهای ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، پیامهای ثبتشده با کاهش ۱۹ درصدی همراه بوده است که این امر نشاندهنده بهبود روند رسیدگی، افزایش اثربخشی و ارتقاء کیفیت خدمات شهری است.شهردار منطقه۹ با تاکید بر ضرورت برنامهریزی و اجرای اقدامات بهگونهای که رضایت شهروندان به حداکثر میزان ممکن برسد، از کاهش زمان رسیدگی به پیامها ابراز رضایت کرد و سامانه ۱۳۷ را یکی از مهمترین بسترهای ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری در پیگیری مطالبات و ارتقاء اعتماد عمومی عنوان کرد.














