×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۴
کاهش ۱۹درصدی پیام های ۱۳۷

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ محسن دودانگه ضمن قدردانی از زحمات پرسنل۱۳۷، بر ارتقاء کیفیت خدمات، تسریع در رسیدگی به پیام‌های شهروندان و جلب حداکثری رضایت شهروندان تاکید کرد.وی در ادامه افزود: عملکرد هشت‌ماهه سامانه ۱۳۷ مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده، در مقایسه هشت‌ماهه ابتدایی سال‌های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، پیام‌های ثبت‌شده با کاهش ۱۹ درصدی همراه بوده است که این امر نشان‌دهنده بهبود روند رسیدگی، افزایش اثربخشی و ارتقاء کیفیت خدمات شهری است.شهردار منطقه۹ با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات به‌گونه‌ای که رضایت شهروندان به حداکثر میزان ممکن برسد، از کاهش زمان رسیدگی به پیام‌ها ابراز رضایت کرد و سامانه ۱۳۷ را یکی از مهم‌ترین بسترهای ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری در پیگیری مطالبات و ارتقاء اعتماد عمومی عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.