×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
دور جدید همکاری بانک آینده و شرکت بیمه ایران آغاز شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک آینده، پشتیبانی و توسعه نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی بیمه ایران در نقاط تعیین شده از سوی شرکت و سطح سرویس توافق شده (SLA) از موضوعات این تفاهم‌نامه مشترک است.
اختصاص و افتتاح حساب متمرکز یک‌پارچه به تعداد موردنیاز و متناسب با نیاز پروژه، توسعه خدمات از طریق سایر کانال‌‌های ارتباطی الکترونیکی به‌صورت تدریجی، تامین و ارائه سرویس سایر درگاه‌های دریافت حق بیمه از قبیل خدمات درون شعبه‌ای (نقد و چک)، موبایل بانک، خودپرداز (ATM)، اینترنت بانک (IPG)، USSD و سایر درگاه‌های موردنیاز با حفظ یکپارچگی، پنل کاربری و وب‌سرویس مرتبط با استخراج گزارش‌های واریز وجوه حق بیمه و پرداخت الکترونیکی خسارت‌های بیمه ایران با سطوح کاربردی و دسترسی‌های مورد نظر شرکت در چارچوب ضوابط بانکی، از جمله خدمات توافق شده در این تفاهم‌نامه است.
هم‌چنین، ارائه خدمات بانکی و شخصی‌سازی شده در زمینه‌های مختلف بانکی، تامین، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی دستگاه‌های پایانه فروش، ارائه زیرساخت‌های لازم برای استقرار شرکت‌های پرداخت‌یار، واریز وجوه حق بیمه پرداخت شده مشتریان به حساب‌های بیمه ایران در بانک، ارائه آموزش‌های لازم و استخراج و ارائه گزارش‌های مالی مربوط به خدمات دریافت و پرداخت نیز از دیگر خدماتی است که ارائه می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.