Categories: بانک و بیمه

دور جدید همکاری بانک آینده و شرکت بیمه ایران آغاز شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک آینده، پشتیبانی و توسعه نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی بیمه ایران در نقاط تعیین شده از سوی شرکت و سطح سرویس توافق شده (SLA) از موضوعات این تفاهم‌نامه مشترک است.
اختصاص و افتتاح حساب متمرکز یک‌پارچه به تعداد موردنیاز و متناسب با نیاز پروژه، توسعه خدمات از طریق سایر کانال‌‌های ارتباطی الکترونیکی به‌صورت تدریجی، تامین و ارائه سرویس سایر درگاه‌های دریافت حق بیمه از قبیل خدمات درون شعبه‌ای (نقد و چک)، موبایل بانک، خودپرداز (ATM)، اینترنت بانک (IPG)، USSD و سایر درگاه‌های موردنیاز با حفظ یکپارچگی، پنل کاربری و وب‌سرویس مرتبط با استخراج گزارش‌های واریز وجوه حق بیمه و پرداخت الکترونیکی خسارت‌های بیمه ایران با سطوح کاربردی و دسترسی‌های مورد نظر شرکت در چارچوب ضوابط بانکی، از جمله خدمات توافق شده در این تفاهم‌نامه است.
هم‌چنین، ارائه خدمات بانکی و شخصی‌سازی شده در زمینه‌های مختلف بانکی، تامین، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی دستگاه‌های پایانه فروش، ارائه زیرساخت‌های لازم برای استقرار شرکت‌های پرداخت‌یار، واریز وجوه حق بیمه پرداخت شده مشتریان به حساب‌های بیمه ایران در بانک، ارائه آموزش‌های لازم و استخراج و ارائه گزارش‌های مالی مربوط به خدمات دریافت و پرداخت نیز از دیگر خدماتی است که ارائه می‌شود.

فتحنایی

Recent Posts

فولاد مبارکه سرچشمه عزت و افتخار ایران است/ کارکنان فولاد مبارکه با کار و تلاش جهادی و خداپسندانه می‌توانند ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشند

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای…

19 ساعت ago

پروژه فاز ۱۴ پارس جنوبی آماده تحویل موقت به کارفرما

مدیرعامل شرکت نیرپارس از موفقیت این شرکت در به سرانجام رساندن ابرپروژه‌های ملی مستقر در…

19 ساعت ago

نهادینه شدن بهره‌وری و کیفیت در فولاد هرمزگان

بهره‌وری یکی از مؤلفه‌های مهم اقتصادی و مدیریتی در هر سازمان به شمار می‌رود که…

19 ساعت ago

پاسخ به چند پرسش مهم بازنشستگان کشوری در خصوص قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال۱۴۰۳

در پی انتخاب شرکت بیمه ملت به عنوان ارائه دهنده خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان…

20 ساعت ago