به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک آینده، پشتیبانی و توسعه نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی بیمه ایران در نقاط تعیین شده از سوی شرکت و سطح سرویس توافق شده (SLA) از موضوعات این تفاهمنامه مشترک است.
اختصاص و افتتاح حساب متمرکز یکپارچه به تعداد موردنیاز و متناسب با نیاز پروژه، توسعه خدمات از طریق سایر کانالهای ارتباطی الکترونیکی بهصورت تدریجی، تامین و ارائه سرویس سایر درگاههای دریافت حق بیمه از قبیل خدمات درون شعبهای (نقد و چک)، موبایل بانک، خودپرداز (ATM)، اینترنت بانک (IPG)، USSD و سایر درگاههای موردنیاز با حفظ یکپارچگی، پنل کاربری و وبسرویس مرتبط با استخراج گزارشهای واریز وجوه حق بیمه و پرداخت الکترونیکی خسارتهای بیمه ایران با سطوح کاربردی و دسترسیهای مورد نظر شرکت در چارچوب ضوابط بانکی، از جمله خدمات توافق شده در این تفاهمنامه است.
همچنین، ارائه خدمات بانکی و شخصیسازی شده در زمینههای مختلف بانکی، تامین، نصب، راهاندازی و پشتیبانی دستگاههای پایانه فروش، ارائه زیرساختهای لازم برای استقرار شرکتهای پرداختیار، واریز وجوه حق بیمه پرداخت شده مشتریان به حسابهای بیمه ایران در بانک، ارائه آموزشهای لازم و استخراج و ارائه گزارشهای مالی مربوط به خدمات دریافت و پرداخت نیز از دیگر خدماتی است که ارائه میشود.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…