×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | دولت ترامپ؛ فاسدترین در تاریخ آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  صدا و سیما ، برنی سندرز نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات اعلام کرد دولت ترامپ احتمالا “فاسد‌ترین دولت” در تاریخ آمریکاست.
سندرز روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: “این رئیس جمهوری است که به باور من قانون اساسی را درک نمی‌کند و به قانون اساسی باور ندارد. او قانون را درک نمی‌کند و فکر می‌کند فراتر از قانون است. ” سندرز در سخنان خود به این موضوع اشاره نکرد که اگر رئیس جمهور ترامپ استیضاح شود، رأی او چه خواهد بود، اما او گفت که امیدوار است سناتور میچ مک کانل رهبر اکثریت در سنای آمریکا “بیشتر بر مسائل کشور متمرکز باشد تا تنها حزب سیاسی اش. “
سندرز گفت: تصمیم ترامپ برای خارج کردن سربازان آمریکایی از سوریه در آستانه تهاجم ترکیه به این کشور یک اقدام “شرم آور” بود. او افزود: “ما نباید به هم پیمانانمان که جنگیدند و در کنار سربازان آمریکایی کشته شدند، پشت کنیم. نباید این کار را انجام دهیم و نباید از طریق یک توئیت چنین کاری انجام دهیم. نباید این کار را انجام دهیم صرفا به این دلیل که با رئیس جمهور ترکیه صحبت کردیم و او از ما خواست چنین کاری انجام دهیم. این شیوه کارکرد سیاست خارجی نیست. از این رو فکر می‌کنم این اقدام هتک حرمت و مایه شرمساری است. ”

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.