×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
دومین همایش ایمنی فرایند به میزبانی آریاساسول آغاز به‌کار کرد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، دومین همایش ایمنی فرایند (PSM) به میزبانی شرکت پلیمر آریاساسول، صبح امروز (یکشنبه، ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳)، در سالن همایش‌های تخصصی وزارت نفت، (باشگاه کوشک) با حضور متخصصان، مدیران ارشد و رؤسای وزارت نفت از چهار شرکت اصلی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، آغاز به‌کار کرد.

این دومین سال است که شرکت پلیمر آریاساسول با دعوت از متخصصان و مدیران ارشد حوزه HSE صنعت نفت از سراسر کشور، این همایش را همسو با مسئولیت‌های اجتماعی و هم‌افزایی دانش در زمینه ایمنی فرایند و مدیریت ریسک‌های عملیاتی برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این همایش، اجرای سیستم مدیریت ایمنی فرایند در صنعت نفت و بهبود مستمر آن در سازمان‌ها به‌منظور برقراری ایمنی فرایند و تولید مستمر با تضمین سودآوری در صنعت است.

ایمنی فرایند و صیانت از سرمایه‌های سازمان، ایمنی فرآیند و مدیریت یکپارچه تجهیزات، ایمنی فرآیند و پیش‌گیری از حوادث فرآیندی و ایمنی فرایند و تحول دیجیتال از دیگر محورهای این همایش خواهد بود.

حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های معتبر کشور و ارائه دستاوردهای پژوهشی به دلیل ضرورت همکاری حداکثری صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با بدنه دانش‌بنیان کشور از دیگر بخش‌های مهم این همایش خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.