×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
دکتر اسکندری: اعتماد مشتریان، «سرمایه‌‌اجتماعی» بانک‌آینده است

ایشان در مقطع ‌زمانی کنونی، اصلی‌ترین عامل موفقیت را کسب اعتماد احاد جامعه نسبت به بانک آینده عنوان کرده و اظهار داشتند: این دستآورد تنها در پرتو زحمات، تلاش‌ها، همدلی و انسجام نیروی‌انسانی بانک در سطح صف و ستاد، حاصل گردید.
مدیرعامل بانک آینده با اشاره به روی‌آوردن سپرده‌گذاران به‌سمت بانک خاطرنشان کردند: این‌که مشتریان، به‌عنوان متقاضیان خدمات بانکی به بانک آینده مراجعه کرده و به استناد آمار، تعدادشان نیز روز‌به‌روز افزایش می‌یابد، بیانگر آن است که توانسته‌ایم با ضریب نفوذ شایان‌توجهی در جامعه مشتریان، ورود پیدا کنیم. ایشان از اعتماد مشتریان، به‌عنوان «سرمایه‌اجتماعی» بانک یاد کردند که مشروعیت، حفظ و قوام مجموعه در گرو حضور آن‌ها است. 
دکتر اسکندری بار دیگر ضمن تأکید به نقش سرمایه‌انسانی توانمند بانک آینده در شکل‌دهی به این  اعتماد عمومی اظهار داشتند: قطعاً با افزایش این اعتماد ضمن خدمت‌رسانی به مردم و کشور، می‌توان عواید مادی و معنوی را نیز برای ذی‌نفعان شاهد باشیم. از همین‌رو همه ما موظفیم به شایستگی ضمن حفظ این سرمایه‌اجتماعی در راستای تقویت آن نیز گام برداریم.
 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.